De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Rofl, Mertens in de PL? Ik ga nu alvast flink lachen om al zijn huilbuien straks. :+

Ajax heeft de vervanger van Anita al binnen, maar hopelijk pas voor komend seizoen, want dit kereltje is pas 19. :p

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou een uber deal zijn voor PSV. Strootman word een topper maar dan nog zijn dat serieuze bedragen voor Eredivisie spelers

vraag me alleen wel af wat Liverpool met mertens zou moeten

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Tja, Maxi Rodriguez vervangen?

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Vlaar waarschijnlijk ook naar Villa. Ben benieuwd naar het bedrag.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zie hem in Engeland nog geen potten breken.

Maar wel leuk voor Liverpool, spelen zij ook nog eens een kampioenswedstrijd

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Huh, wat. 8)
    Lijkt me heel erg sterk.

Laatst bewerkt: 15 jul 2012
  7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kletskoek, is al aangegeven. :)

8. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mocht dat zo zijn, dan heeft Cahill nog wel een appeltje te schillen met Mertens :+

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Muniesa en Gerard Deulofeu zijn van mij van harte welkom bij Ajax. Tello en Cuenca acht ik onrealistisch imo.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Tello (en Cuenca) maken al meerdere speelminuten bij Barcelona 1, zelfs al bij redelijk belangrijke wedstrijden. Die gaan echt niet naar Ajax, die kunnen wel hoger terecht.

Al zou het wel super tof zijn voor de Eredivisie.. maar wel weer super kut voor PSV :+.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Redelijk pissig over het gevoerde beleid door Ajax in zake Narsingh. Ik ben er van overtuigd dat Ajax deze strijd heeft verloren, niet dat PSV de strijd heeft gewonnen. 4.1 miljoen is een heel redelijk bedrag voor zo'n speler. Dit is niet een signaal afgeven a la Nuytinck of Moisander, maar gewoon oerdom. Die Gerard van Barca zie ik graag nu, maar het is wel een korte termijn oplossing en ik heb weinig vertrouwen in de doorstroom van de huidige vleugelspelers. Wellicht Kishna over 1 a 2 jaar bij de selectie, maar eer dat een vaste waarde is. Met Narsingh hadden we onze basiself dermate versterkt dat we denk ik overtuigend kampioen zullen worden, nu komt PSV toch weer erg dichtbij...

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Totdat PSV Mertens en Strootman daadwerkelijk verliest. Je weet het niet Rydan, ik geloof wel in Overmars, maar begrijp je irritatie wel.

4.1 miljoen voor Narsingh is een mooie deal. Helaas krijg je dan ook te maken met Raiola. =(

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer is het eigenlijk 4.1? Ik dacht 4.5 miljoen.

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dit zal ermee te maken hebben.

15. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    FInancieel word je er misschien niet veel wijzer van, wat een marginale winst betekent ga ik even van uit, maar op sportief vlak ga je er drastisch op vooruit. Als je door zo'n aankoop twee jaar lang veel meer sportief succes kan halen is dat het waard. Dat bedoel ik dan niet in de zin van PSV afgelopen seizoen, die eigenlijk kampioen moest en zou worden voor gezonde financiele huishouding, want het lijkt me dat bij het uitblijven van extra sportief succes (daarmee bedoel ik bijvoorbeeld overwinteren in de CL of nog een kampioenschap) deze transfer nog steeds financieel verantwoord is.

Liever een klassespeler die na 3 jaar zonder directe winst op transfersom vertrekt, maar wel met sportieve meerwaarde, dan het seizoen met fokking ebecilio in de basis en dan maar kijken waar het schip strand. En dat alles voor die paar centen, sportief succes moet voorop

16. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je frustratie wel en ik zou hem er ook graag bij zien. Maar je moet alles zien vanuit het nieuwe beleid dat Ajax wil voeren. De afgelopen jaren hebben de spelers alle macht en is het al haast geen eer meer om voor Ajax uit te komen. Ajax is bezig z'n gezicht weer terug te krijgen en dan vind ik ook dit een belangrijk punt. Als je niet volledig voor Ajax wil gaan dan moet je er ook geen tijd meer insteken. Het is graag of niet. Daarnaast zou het inderdaad financieel niet veel opleveren. Verder moeten we ook niet doen alsof Narsingh een geweldenaar is van buitenproportionele klasse. Het is ( zeker voor de Eredivisie) een hele goede speler maar er loopt meer rond.

Ik zal het jammer vinden als we geen kampioen worden volgend jaar maar de winst die we nu kwa beleidvoering boeken is vele maler belangrijker. Lange termijn beleid(Ajax) Vs Korte termijnbeleid(PSV). Ik kies toch liever voor het eerste.

Hopelijk dat Ajax Muniesa kan huren en dat die vleugelspeler ook komt en vooral dat Anita blijft.

17. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Totaal niet mee eens. Alsof Ajax dik kampioen zou worden omdat Narsingh erbij zou komen en zo niet, dan wordt het nog wel heel spannend.

Laten we het even in het juiste perspectief plaatsen allemaal. Narsingh heeft een goed seizoen gedraait maar dat is maar 1 seizoen. Verder staat die jongen nog aan het begin van de ladder. Het is geen gearriveerde vedette die even een ploeg kampioen maakt.

Ik ben blij dat de hand op de knip is gebleven, ik had hem er graag bijgehad maar je moet een keer consequent zijn. En dat doen ze nu tenminste goed. Ik heb veel vertrouwen in de doorstroming van het nieuwe talent, dus ik ben er verder niet rouwig om dat Narsingh niet komt.

18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Aisatti gaat overigens terug naar Vitesse.

en:

Jaartje huren is perfect. Kan je ondertussen een jeugdspeler verder laten wennen.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ziet hoe Fischer en Lukoki zich ontwikkelen, is dat al genoeg reden om er niet rouwig om te zijn dat Narsingh niet komt. 2 Jeugdspelers die een kans krijgen tegenover 1 aankoop die in feite hetzelfde seizoen zou gaan draaien als die 2 jeugdspelers samen. Kan je die 4 miljoen beter in je zak houden.

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vlaar zeer waarschijnlijk naar Aston Villa, las dat hij iets van 9 miljoen moest kosten? (Zo veel?)

Aissati terug bij Vitesse, dat wordt nog een leuk team zo.

Deel Deze Pagina