De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoe dom heeft Liverpool ooit kunnen zijn om zoveel te betalen voor hem..

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Newcastle wou hem al terugkopen voor 15 miljoen las ik van de week :+ (imho nog steeds te veel geld)

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja en dan alsnog 20 miljoen pond in je zak steken!!
    Want ze verkochten die pannenkoek vorig seizoen voor 35.

Het is wel een werker en een goede kopper maar elke keer dacht ik wat moet bijv. van Persie dan wel niet waard zijn?

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ibra naar PSG is GAY. :mad:

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax mag nu wel eens wat spelers aantrekken.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ze willen vast wel minstens 12 miljoen voor m betalen. :+

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ze hebben nog alle tijd toch? Al dat zenuwachtige gedoe altijd. Als er verder niemand gaat, dan staat er toch een prima team en hebben ze alleen nog een vervanger voor Vertonghen nodig?

Omdat PSV nu qua namen een behoorlijk team heeft staan is het alle hens aan dek en moeten wij ook spelers gaan kopen.

9. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Tijd genoeg valt wel mee, over 2 weken is de wedstrijd om de JC schaal en een week later wacht AZ. Selectie moet voor die tijd eigenlijk (grotendeels) rond zijn, dan kun je ook nog een paar keer met met de nieuwe jongens erbij trainen.

Ik vind het voorin nog mager, Boerrigter is een zekerheidje als hij fit is, maar dat is nu juist het probleem. En op rechts hebben we geen klasbak, Lukoki, Ozbiliz en Ebecillio zijn (nog) niet goed genoeg en Sulejmani op rechts vind ik niks. Misschien dat Fischer op deze positie uit de voeten kan, maar daar ken ik hem niet goed genoeg voor.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Niks zenuwachtig gedoe, gewoon knopen doorhakken en actie ondernemen. Hebben de aanwinsten ook nog de tijd om even te acclimatiseren.

Laatst bewerkt: 18 jul 2012
  11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik maak me niet druk persoonlijk. Ik heb wel vertrouwen in dat ze weten wat ze doen nu. Een tijdje geleden had ik dat niet, maar nu heb ik het gevoel dat ze met iets goeds bezig zijn. Boerrigter lijkt me niet fit genoeg om voor de winterstop te kunnen spelen. Als je nu nog steeds geen lichamelijk contact mag hebben dan heb je dus best een probleem. Ik krijg steeds meer het gevoel dat het niet bepaald de goeie kant opgaat met die jongen.

12. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak me om het beleid en de nieuwe wind die er waait ook niet druk. Heerlijk om te zien. Maar het feit blijft wel dat we geen buitenspelers hebben die voldoen.

Boerrigter zoals je al aangeeft is niet topfit.
    Sulejmani is niks (zowiezo niet op rechts)
    De rest heeft niet het niveau.

Ik vind ook niet dat we nu paniekerig op zoek moeten gaan naar buitenspelers maar het is eigenlijk wel een vereiste dat er een buitenspeler bij komt die voldoet aan het Ajax niveau.

Verder maak ik me ook niet druk, alleen over Siem de Jong die waarschijnlijk als middenvelder gaat spelen |:- en over het eventuele vertrek van Anita.

13. Seh

Seh Guest

Als Ajax geen waardige vervangers voor Vertonghen en Anita haalt hebben ze denk ik echt wel een probleem. :)

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Vorig jaar heeft Boerrigter ook amper gespeeld en toen werden we ook kampioen. Nu zijn de spelers voorin hetzelfde en we hebben nu de beschikking over Kolbeinn. Natuurlijk, de buitenspelers zijn niet om over naar huis te schrijven, het zou fijn zijn er eentje bij te hebben, maar echt druk maak ik me er niet om.

Ik hoop dat Anita blijft, maar als hij vind dat hij weg moet, dan moet hij vooral gaan.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Want? Dat wordt zo vaak gezegd over een club en dan valt het uiteindelijk wel mee. Natuurlijk, Jan zal worden gemist, maar het is maar een speler en die zijn gewoon vervangbaar. Anita is toch nog niet weg trouwens?

Het kan wel problemen geven hoor, dat ben ik met je eens. Maar het hoeft niet, zo goed is de concurrentie nou ook niet 8)

16. Seh

Seh Guest

Het is dat die twee de geest kregen de tweede seizoenshelft, anders had Ajax natuurlijk nooit meer kampioen geworden. Die gasten waren écht goed. "

Maar goed, bij Feyenoord is ook bijna heel de as weg dus wat dat betreft. :emo:

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Anita is nog niet eens weg. Overmars heeft vandaag zelfs gezegd niks van Newcastle gehoord te hebben.

18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Sulejmani scoort toch elke 2 wedstrijden 1 keer en levert genoeg assists op. Zelfs met zijn luie gedonder kan die toch best nuttig zijn voor het elftal. Die mag dus best blijven staan.

Anita gaat niet weg.

19. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ach, nu hebben we weer Kolbeinn.. We werden kampioen zonder spits, het lijkt Barca wel :+

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :cool:

Deel Deze Pagina