Wielrennen [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 25 mrt 2012.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Haha, het is niet zo dat doping je benen laat draaien

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    De anti doping wereld zal zich altijd blijven aanpassen aan de nieuwe doping middelen, zo blijven ze in mijn mening altijd achter de feiten aanlopen. Doping legaliseren maar dan grenzen stellen voor de gezondheid is zo tegenstrijdig als het maar kan zijn, hiermee verleg je de grens alleen maar en zullen sporters alsnog naar extra middelen grijpen om alsnog sterker te zijn dan de andere sporters.

3. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en wat als het gelegaliseerd word: dan gebruikt iedereen het en heb je zo dus geen voorsprong meer :D

4. Seh

Seh Guest

Is niet waar. Gezien ze dan weer andere middelen gaan gebruiken, of meer dan wat goed voor je is.

5. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Neen, maar stimuleert wel bepaalde werkingen in het lichaam die bv. verzuringen vertragen. Al naar gelang het type. Het heeft een positief effect of waarom dacht je dat ze het nog altijd proberen? :+

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ja, maar je doet alsof iemand die doping gebruikt onbreekbaar is en meteen wint. De fysiek, conditie, en mentale staat van een renner zal altijd blijven tellen.

Laatst bewerkt: 18 jul 2012
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft toch een held he?

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voeckler? Idd een held. Fantastische aanvaller. Even had ik gehoopt dat Sorensen hem terug ging pakken, maar dat was meer voor mijn eigen uitslag ;)

9. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Jammer voor Jurgen Vandenbrouck

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Valverde, wat een eindbaas. Beloont het harde werken van de ploeg.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als Froome mocht gaan had hij hem makkelijk gepakt. Toch een fantastische prestatie van Valverde.

Had trouwens nummer 1,2,3 en 5 in mijn team vandaag :)

12. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Team Sky is vandaag voor mij ongeloofwaardig geworden. Misschien komt het omdat dit de slechtste en minst spannende tour in jaren is, maar wat Wiggens en Froome vandaag deden, ik geloof ze beide gewoon niet, we zullen het wel zien aankomende weken/maanden.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo vandaag? Vorige tijdrit deden ze hetzelfde. En ook in de bergritten reden ze iedereen eraf.

14. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    tja je hebt altijd gastjes die zich constant afvragen of er geen doping gebruikt is. Dat je dan nog wielrennen kan kijken. Dat Sky nu zo oppermachtig was komt ook door een falende concurentie. En de twee beste klimmers zijn niet aanwezig. Dus je kan de overmacht van sky een beetje nuanceren.

15. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Met Contador en Andy Schleck is het veel spannender denk ik. Hopelijk volgend jaar een mooie strijd. Nu waren de kaarten na 1 week wel geschud.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jammer genoeg niets kunnen volgen van de Tour eigenlijk.

Enkel de etappe die Valverde won gekeken in een tapas bar in Barca, was echt geweldig. Gun het die man wel en Movistar is awesome :+.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij won ook alleen omdat Froome niet mocht gaan. Zaten leuke en spannende etappes tussen. Helaas was de tour zelf niet spannend. Vandaag maar eens in Boxmeer kijken.

518e in de tourpoule geworden trouwens. Helaas 1 dag niet in kunnen loggen anders was ik 121e geworden.

Laatst bewerkt: 23 jul 2012
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ja hopelijk fietsen ze volgend jaar bij verschillende teams.
    Dan epic battles met Contador, Thibaut, Rolland, A. Schleck, Froome, Nibali, de Nederlanders, Vanden Broecke en dan nog Wiggins.

:D

19. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vond het een zeer vermakelijke tour, en Wiggins (de Skyploeg als team) was gewoon ijzersterk. Zou zelf Froome ook wel als kopman willen zien gaan maar zie hem dan het niet zo goed doen als deze tour om eerlijk te zijn, maar misschien zit ik verkeerd, verder blijft hij gewoon bij Sky zie hem niet verkassen.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hoezo niet? Dit is de 2e grote wielerronde die hij aan zich voorbij ziet gaan omdat hij niet de kopman is.
    Denk niet dat hij dat een 3e keer wil laten gebeuren.

Deel Deze Pagina