De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Laatst bewerkt: 18 jul 2012
  2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een faalbeleid bij Liverpool de laatste jaren..

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Echt schandalig die vergelijking :lol:.

Wel mooi om te zien die persconferentie, Zlatan is echt een baas en dankt Milan voor alles en kan alleen positief over ze zijn.

4. Seh

Seh Guest

Hij was toch ook lange tijd topscoorder aan het begin van het seizoen? Maar dat is blijkbaar niet echt iets waar je waardering voor krijgt bij Ajax.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Gaan we weer....Troll....Of beweer je dat Suljemani een goede speler is?

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sulejmani is echt slecht. Waardeloze, luie speler die het te hoog in z'n bol heeft, vind zichzelf beter dan dat ie is, met z'n buitenkantje voet schoten en passjes. :emo:

Máár hij is wel blijkbaar wel belangrijk voor Ajax, en dus verdient ie meer waardering. Snap wel wat Seh bedoelt. De laatste twee jaar heeft hij 12 en 13 goals gemaakt..

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maar hij zou zoveel beter moeten kunnen :mad: Hij is nu imho nog niet eens op het niveau wat hij bij Heerenveen had. Hij staat gewoon al jaren stil in zn ontwikkeling

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Hij is helemaal niet echt slecht. Hij kan aardig ballen, alleen is hij nimmer 16 miljoen waard geweest. Hij is ook niet geweldig omdat zijn karakter gewoon onvoldoende is om langdurig aan een stuk goed te kunnen presteren. Maar het is niet zo dat het een waardeloze speler is. Het is geen Matavz natuurlijk :+

10. Seh

Seh Guest

En die laatste in een half seizoen oid toch? Qua cijfers heeft hij het echt niet slecht gedaan.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    12 en 13 goals, puur daarop afgaande is het een aardige speler.

Als je vervolgens zijn spel bekijkt is er niets anders te concluderen dan dat het een waardeloze teamspeler is. Achterlijke instelling in het veld, waardeloos inzicht en belachelijke motivatie m.b.t. zijn levenspatroon.

@Seh: Sinds wanneer ben jij van de cijfers? ;) Op cijfers afgaande is Inzaghi een geweldige speler. In werkelijkheid verbloemt hij zijn gebrek aan techniek met een geweldig neusje voor de goal.

Is hij bruikbaar in het spel? Nee.
    Is hij dodelijk voor het doel? Ja.
    Maakt hem dat een goede speler? You tell me.

12. Seh

Seh Guest

En toch imo (als Boerrigter niet meer mee kan doen) de beste buitenspeler van Ajax.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Op basis van? Zijn doelpunten? Zijn assists?

Zijn spel kan het namelijk niet zijn waarop je die conclusie trekt.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Inderdaad, nuttige speler. Jammer dat zijn mentaliteit niet altijd in orde is, heeft blijkbaar ook een blessure verzwegen waardoor hij daar niet op tijd de interventies voor kreeg. Laatste deel van het seizoen was die geblesseerd, ik dacht aan zijn meniscus.

Die jongen heeft gewoon een geweldig seizoen gedraaid bij Heerenveen, eentje van de buitencategorie. Dat er dan clubs belachelijke bedragen voor hem betalen is niet zijn probleem natuurlijk, de druk van 16 miljoen heeft gigantisch veel druk op hem gelegd. Als men het over Sulejmani heeft hebben ze het eerder over de 16 miljoen dan over hoe die voetbalt. Wat mij betreft mag die blijven, hij is zeer nuttig, zeker als je de alternatieven ziet op de flanken.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, op die basis trek ik wel een conclusie. Als mens heb ik hem niet hoog zitten, als voetballer vind ik hem ontzettend lui en onverschillig. Maar je kunt moeilijk stellen dat het een waardeloze voetballer is. Ik ken er genoeg die zouden willen zoveel te kunnen als hij. Dat hij niets doet met zijn talent, aight, totaal mee eens.

Hij heeft belangrijke goals gemaakt, scoort gemakkelijk en kan ook een assist geven. Natuurlijk, wat mij betreft is dit het seizoen waarop hij het moeten laten zien en anders kan hij beter ergens anders gaan cashen. Ik heb veel slechtere voetballers in het eerste van Ajax gezien :D

16. Seh

Seh Guest

Moet hij er dan 30 inschieten? :lol: Als je Ebecilio hebt moet je niet klagen over Sulejmani. Beter heb je niet en kun je zelf ook niet opleiden blijkbaar. Dan moet je tevreden zijn met zo iemand die er gewoon aardig wat in knalt als buitenspeler.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hij is Braziliaan maar heeft volgens mij ook al voor PSG gevoetbald.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Grazie! :)

Toch raar.. nu gaat PSG ineens domineren waarschijnlijk en zul je deze spelers in de CL zien in hun shirt :+.

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Nee, dan mis je mijn hele punt: Het is een vreselijke luie en brutale voetballer. Altijd maar het mannetje wat hij laat lopen en de achterlijke keuzes die hij maakt in zijn spel. Op het moment dat Suljemani eens "simpel" gaat voetballen zal dat zijn spel alleen maar ten goede komen ben ik van mening.....

20. Seh

Seh Guest

Klopt. Maar nog steeds, met zijn gebrek aan inzet/motivatie, is hij de beste buitenspeler die Ajax op dit moment heeft.

Deel Deze Pagina