De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Veloso en Yarmulenko zeggen me wel wat maar geen idee of dit DE Veloso en Yarmulenko zijn of naamgenoten

Maar goed, in Oekraine kennen ze denk ik ook alleen Vlaar en Koeman :+

Laatst bewerkt: 20 jul 2012
  2. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je dat zij ooit van ene 'Jerson Cabral', 'John Goossens' of 'Bruno Martens Indi' gehoord hebben dan? :+

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Holy shit, you're screwed mate.

Miguel Veloso en Niko Kranjcar spelen er vanaf dit jaar ook, hun zijn best goed IMO :eek:.
    Van Genoa en Tottenham :D.
    Marco Ruben is van Villareal.

Best leuke spelertjes zo hoor :+.

Laatst bewerkt: 20 jul 2012
  4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    9 spelers van deze selectie zaten in het nationaal elftal. Waarom staat Shevshenko er niet bij? Gestopt?

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja toch, hij en voronin zijn gestopt na het EK dacht ik

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dynamo Kiev moet te doen zijn. Herinner me nog goed de wedstrijd tegen Ajax thuis in de Arena toen met die mooie goal van Suarez. Spelers die ik ken van Kiev zijn Veloso, Kranjcar, Mehmedi, Dudu, Popov (Ex-Heerenveen), Koval (die stond toen te keepen tegen Ajax als jonkie, groot talent), Yarmolenko en natuurlijk Milevskiy. Best leuke selectie.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Popov, inderdaad! :eek:

Voeg aan dat rijtje Marco Rubén toe, en haal Mehmedi en Dudu weg, en ik ken ze ook allemaal :+. Best een tof team inderdaad. Maar toffe spelers hoeven niet veel te zeggen.. kijk maar naar PSV vorig jaar.

8. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Hij is transfervrij en heeft nog geen beslissing genomen of dat hij doorgaat met voetballen en zo ja waar.

Hij heeft aanbiedingen vanuit de VS,Qatar maar ook een aanbieding van Dynamo Kiev.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Denk het ook, inderdaad. Hopen voor Feyenoord dat ze doorgaan.. :).

Sund voor Pletje.

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Feyenoord maakt wel kans!

Onee,

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    .. :+

Aernhem, even serieus, watskeburt met Kalas en Kashia? De verdediging gister was niet om aan te zien. Ik wist dat Van Aanholt niet kon verdedigen, maar van Kalas (en Kashia) was het toch wel even schrikken 8).

En nog nieuwtjes? Nieuwe spelers/talenten die komen?

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    [yt]6Omu9WeuYvs&feature=related[/yt]
    [yt]TyZKfwzQX8g[/yt]

Echt een mooie wedstrijd was dat. Hopen dat Feyenoord nu ook doorgaat! Zou leuk zijn, Feyenoord en Ajax beide in de CL. En natuurlijk goed voor de centjes voor Feyenoord.

13. Seh

Seh Guest

Ach, vorig seizoen zouden we in alle toppers ook ook kansloos zijn 'op papier'. Gewoon met de über snelle voorhoede spelen:
    Cissé-Fernandez-Schaken en goan met die banaan.

Kiev is stapje 1. :cool:

Ook PSV heeft dat gedaan en waar stonden die aan het einde van het seizoen? :+ Niks aan de hand.

Laatst bewerkt door een moderator: 20 jul 2012
  14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Een van de mooiste wedstrijden waar ik bij was. Wat een gekkenhuis toen _O_

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat een zieke goal die 2e _O_.

Sowieso, echt.. waarom heeft Ajax altijd van die spelers die té goed zijn voor de Eredivisie? Jan Vertonghen.. Suárez.. 8)

16. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Vakantie en partijtjes tegen amateurs brengt je niet bepaald in goed wedstrijd ritme. Maak me er niet zo druk om. Net zoals ze zich bij PSV niet zo druk moeten maken om bijv. 2-2 tegen Eindhoven te spelen Of Feyenoord die 1-0 speelt tegen BVV Barendrecht door een eigen doelpunt van Barendrecht.

Nog minstens 5 versterkingen, waarschijnlijk sowieso 2 in de verdediging en 2 op 't middenveld. Achterin moet op de plek van yasuda sowieso nog een goede versterking komen en moet vieze freddie ff orde op zaken stellen. Want met v Aanholt/Kalas/Kashia/**** heb je op papier gewoon een mooie verdediging alleen liep 't gister voor geen meter.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niet naar United :'-(

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik las vanmorgen nog dat ze 35 miljoen wilden hebben

Als dat zo is dan kan hij eigenlijk alleen naar City :+ (als die Dzeko aan Milan weten te verpatsen)

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Zo lang hij maar niet naar United gaat :+. Dat vind ik zo'n luckypooclub.

[yt]zT75eIc-SaY[/yt]

Meh.

Tja, Twente verkoop Luuk voor 15.. dan vraagt Inter natuurlijk ook minimaal 5 :+. Wel twee leuke aanvallers voor Twente, want ik was gister toch wel onder de indruk van Tadic. Wat een goede speler is dat toch ook.

Groot gelijk. Voor zes miljoen gehaald, dus minimaal dat eruit halen. Daarnaast denk ik dat de spits Lens best handig is voor in de PL, een echte doorzetter met veel snelheid en altijd op het randje.

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik hoop dat er in de Kuip ook een groots ontvangst staat te wachten voor Dinamo. Maar volgens mij zijn een aantal groepen daar al weken mee bezig, dus dat komt wel goed. Ik heb zo verschrikkelijk veel zin om weer elke week naar Feyenoord te gaan.

Deel Deze Pagina