De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Alles beter dan dikke Ron ;)

2. Seh

Seh Guest

Neger wat? :lol:

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Met Louis geef ik Dijks, Denswil en Veltman (op termijn) wel kansen in Oranje. Blind not so much.

Laatst bewerkt: 23 jul 2012
  4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Danny assistent...

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Haha, mijn meisje vond hem dik toen hij bij Oranje meedeed. Ze heeft niets met voetbal en kent alleen wat spelers van Oranje. Ze zag hem en vond hem er dik uitzien :D Omdat het een Feyenoorder is/was, kon ik haar gewoon geen ongelijk geven...

6. Seh

Seh Guest

Wat zijn de posities van die mensen? Centraal zijn De Vrij, Indi, Van Rhijn (?), Gouweleeuw en Nuytinck denk ik toch een paar stappen verder op de ladder.

Vadsig dik inderdaad. :D

7. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dijks is linksback. Van Rhijn en de mensen die jij noemt zitten er nog wel voor idd, maar linksbacks zijn in Oranje dun bezaaid.

8. Seh

Seh Guest

Pieters en Willems zijn denk ik nummer 1 en 2.

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat durf ik te betwijfelen. Als Dijks dit seizoen Koppers als stand-in linksback voorbij streeft, en dat gaat gebeuren, dan kan het snel gaan met die jongen. Pieters moet eerst maar is Willems weer uit de basis gaan spelen bij PSV en dat zie ik niet zo snel gebeuren.

Sowieso mag er zowel bij Ajax als in Oranje wel weer wat meer lengte achterin komen. Dijks is 1.93 dus dat zit wel goed.

Laatst bewerkt: 23 jul 2012
  10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Tja, ze is mij gewend natuurlijk..... And don't shoot the messenger he, ik geef alleen door wat zij zegt natuurlijk.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax moet trouwens ook gewoon die Wildschut erbij nemen en dan verhuren als het moet.

Straks speelt hij bij een Heerenveen goed en is het weer 5/6M graag.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die Petterson heeft toch ook die drie Zweden van Utrecht gescout? :+

Vind dit maar een vreemde aankoop. Op zich hebben aanvallers bij Ajax nooit problemen met rendement, dus als dat het enige is, prima. Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat deze gast het gewenste niveau heeft. Echt nog nooit van gehoord.

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Als je Wildschut haalt hoef je die echt niet te verhuren btw. Die kan gelijk meespelen. Maar goed, ze moeten eerst een CV halen. De rest is latere zorg.

14. Seh

Seh Guest

Dan heeft Indi nog een streepje voor op links. ;)

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja klopt, maar dat is gewoon om de concurrentie af te zwakken, helaas alsnog niet weten te winnen van Utrecht :lol::{

Doelde meer op de uitspraak van Dyonko, vond het ietwat tegenstrijdig.

Laat die Dijks overigens eerst maar even een normale wedstrijd spelen in het eerste van Ajax.

16. Seh

Seh Guest

Dit inderdaad.

17. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    True, true, maar je kan niet ontkennen dat die gast talent heeft. Mentaal heeft hij ook een goede instelling en dat is toch belangrijk.

Maar goed, ik denk dat hij dit seizoen zomaar eens op 10+ wedstrijden kan gaan eindigen in het eerste. Als FdB hem laat spelen zoals Van Rhijn komt het echt wel goed.

18. Seh

Seh Guest

Ik zeg ook nergens dat hij er niets van kan. Maar Willems en Indi hebben ook veel talent. En Pieters al aardig wat ervaring. ;) Over oranje spreken is imo dan ook compleet onzinnig bij die gozer.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ajax gaat een muppet kopen? Wat een hoofd...

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Fijn dat Advocaat er is, hij durft de spelers tenminste wel hard aan te pakken om er het beste uit te krijgen. Verschil tussen Rutten en Advocaat.. _O_

Deel Deze Pagina