De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Het is natuurlijk niet netjes dat hij een conditie-achterstand heeft na een zeer matig seizoen, maar dit vind ik wel weer zielig van Advocaat. Herinnert me aan hoe Martin Jol destijds Sulejmani vernederde door hem de trappen in de ArenA op en af te laten rennen.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Voor dat salaris mag je toch wel eisen dat hij op conditie is?? Het is nou niet zo dat hij daar vrijwillig een potje staat te ballen bij PSV..

3. Seh

Seh Guest

Ik denk niet dat dit helpt bij een speler als Matavz.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het alternatief is dat hij met een conditie achterstand aan het seizoen begint. Sowieso een achterstand hebben na een matig seizoen is al slecht.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je terugkomt van de vakantie en al bij de eerste training blijkt dat je amper iets aan je conditie hebt gedaan, waardoor je een duidelijke achterstand hebt (wat je ook terugziet in de wedstrijden), dan moet daar iets aan gedaan worden. Dan maakt het niet uit of het Matavz is, of de duurste speler, of de jongste speler, of wat dan ook.

Een Matavz krijgt een miljoen per jaar, maar doet geen fuck aan zijn conditie tijdens zijn vakanties. Kan hij nog een hoop leren van Van Bommel, die - zoals hij zelf aangaf - iedere dag 45 minuutjes ging hardlopen. 'Enige wat je hoeft te doen in de vakantie, en het is nog lekker ook.'.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ze zouden die dikke, luie Joego dagelijks de trappen van de Arena op en af moeten laten joggen met z'n dikke porem.

7. Seh

Seh Guest

Nou nou. :thumbs::emo:

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja sorry, maar ik heb echt een bloedhekel aan dat mannetje. En stuur Greg er maar achteraan trouwens. Ook zo'n warhoofd, al heb ik bij Greg nog het idee dat het pure mentale onmacht is en dat ie de helft van de tijd gewoon niet beseft waar ie is.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik kan me eigenlijk wel vinden in de laatste posts van NERA, zou hetzelfde hebben als die twee bij PSV zaten. Al zou ik nog best Van der Wiel willen.. ipv Manolev.

Hoezo wilt Rusland ineens allemaal spelers uit de Eredivisie? Na Musa, Dzsudzsak, Bony, Bakkal, De Zeeuw en Wernbloom komen ze nu weer met interesse voor Toivonen, Elm en nog één.. wie was dat ookal weer :+.

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Als Fiorentina en HSV ook op het lijstje staan zou ik zelf daar op wachten.

Ik schat Elm hoger in dan De Zeeuw en Wernbloom, die daar puur heen gingen om financieel onafhankelijk te worden.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Dijks een beetje een lomp figuur. Denk dat ie tegen een beetje snelle en wendbare speler het onderspit delft. Dat was ook zo tegen de Feyenoord A1 (geloof ik).

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wel zonder koptelefoon dan!

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Het schijnt dat Spartak Heitinga wilde halen ;)

14. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    LB toch? Stond ie tegen Manu, dus dat is goed mogelijk :+

15. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Mahertje op ramkoers onder leiding van Sigi Lens.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Denkt ie gast serieus dat een transfer naar Ajax goed voor zijn carriere is?

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij wil naar PSV.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    En het maar raar vinden dat Marokkaanse voetballers een slecht imago hebben...

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Alsof Ajax nog zaken wil doen met Sigi Lens. :lol:

Enne, goed nieuws:

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Vraag me af hoe Ajax en PSV nog plaats voor Maher zouden kunnen maken?! :confused: Er zal wel interesse zijn van beide clubs maar of het ook tot een deal gaat komen.

Alle posities zijn al bezet, makkelijk 2x.

Deel Deze Pagina