Ik heb m toch maar gepreorderd.. Gameplay ziet er gewoon erg vet uit.... Darksiders 2 haal ik wel een maandje later ofzo, ben toch nog bezig met Darksiders 1.
Voor de mensen die de game bestellen, let op, er zijn twee versies. De zogenaamde Limited Edition en de Benelux Edition. Beide zijn bij diverse webshops te bestellen, en zijn qua prijs meestal gelijk. Verschil is dat je bij de Benelux Edition de Police Protection Pack, GSP Pack en Martial Arts Pack krijgt. Bij de Limited krijg je alleen de Police en GSP Pack! Is het veel beter om de Benelux Edition te kopen dus, vooral gezien de Martial Arts Pack echt geniaal is. Benelux Edition is ook verkrijgbaar in de winkels, alleen gaat het hier voornamelijk om de eerste levering van Sleeping Dogs-games die binnenkomen. Binnenkort maar de Benelux Edition bestellen.
Ongelovelijk, no offence, heb de filmpjes gekeken maar zelfs Mercenaries 1 en 2 lijken me leuker dan dit spel..
Vind je? Het is geen RDR maar ik vind het er volgens mij niet slechter uitzien dan bijv Saints Row. Hoop vooral dat het vechten/schieten/rijden lekker speelt, dat is imho het enige wat telt. De oude true crime games barstten ook altijd van de goede ideeen en heel veel verschillende soorten gameplay maar die waren zo kut uitgewerkt qua controls en gameplay dat er weinig lol aan te beleven was. Als ze dat nu wel goed voor elkaar krijgen komt het helemaal goed met deze game. Zeker in deze komkommertijd qua games, wanneer is de exacte rls datum?
wordt een topper ... gta style gelukkig weer wat anders .... vraag me nu af of we in zulke games nou echte sexual content te zien krijgen hahaha
Exploring is toch best een basis van een Sandbox/free roam game? Grafisch lijkt het me niks, combat systeem lijkt me ook niet echt uitdagend zoals ik het zie is het enkel button smashen. Als ik de vele gameplay filmpjes bekijken echt het idee van been there done that. Slechte GTA rip off !
Just Cause 2-outfit in Sleeping Dogs Gamers die een savegame hebben van Just Cause 2, verdienen een outfit in Sleeping Dogs. Dat maakt Square Enix vandaag bekend, de outfit die je verdient is een outfit van Rico Rodriguez uit Just Cause 2. Wie de outfit aantrekt, beschikt over een boost waarmee het stelen van voertuigen een stuk makkelijker gaat. De outfit van Rico Rodriguez is vanaf de launch beschikbaar, het enige wat je nodig hebt is een savegame van Just Cause 2 op je console. Sleeping Dogs ligt vanaf 17 augustus in de winkels voor PlayStation 3, Xbox 360 en pc. @Bigkabuto: Die reviews zeggen ook niet zoveel als je kijkt welke bladen het waren.
Alsof een game alleen maar een flop of 10/10 moet zijn tegenwoordig. Is gewoon een allround 7 of 8 game denk ik, en als het genoeg plezier oplevert dan ben ik helemaal tevreden. Alleen al omdat het in Hong Kong afspeelt is het iets als freeroam-liefhebber om te kopen. Combat systeem is misschien wat buttonbashen, maar ongelofelijk uitgebreider dan andere freeroam-games. En op het gebied van graphics vind ik het er aardig uit zien, vooral in de avond en met regen. Sowieso beter dan de Saint's Row-games bijvoorbeeld.
Bij GTA en Saints Row let ik ook niet op de graphics. Dus het is voor mij geen groot probleem als de graphics van Sleeping Dogs niet zo top zijn. Gaat mij puur om de fun en de gameplay bij dit soort GTA-achtige spellen (om het zo maar even te zeggen). GTA meets Bruce Lee meets Max Payne... wat wil je meer. Als alles goed is uitgewerkt kan dit echt wel een toppertje worden.
EGM zat er ook tussen en die staat er niet bekend om zomaar met cijfers te gooien. We gaan het zien, want zelf denk ik nog steeds dat dit een hit of een miss gaat worden. Wanneer ik filmpjes zie....dan zien veel dingen er tof uit maar ook andere dingen die absoluut niet heel tof zijn. Ik weet niet waarom, maar iets zegt me dat deze game gewoon cool is straks, maar ook niet meer dan dat.
Ik denk dat het een darksiders gevalletje gaat worden. Goede game, maar niet zo bekend bij het grote publiek. Ik hoop dat ze succes hebben, want deze game heeft al een lange weg achter de kiezen (True Crime historie).