1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Sleeping Dogs

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 17 feb 2012.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb m toch maar gepreorderd..

    Gameplay ziet er gewoon erg vet uit....

    Darksiders 2 haal ik wel een maandje later ofzo, ben toch nog bezig met Darksiders 1.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    [yt]fQhzO-vknH0[/yt]
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Voor de mensen die de game bestellen, let op, er zijn twee versies. De zogenaamde Limited Edition en de Benelux Edition. Beide zijn bij diverse webshops te bestellen, en zijn qua prijs meestal gelijk. Verschil is dat je bij de Benelux Edition de Police Protection Pack, GSP Pack en Martial Arts Pack krijgt. Bij de Limited krijg je alleen de Police en GSP Pack! Is het veel beter om de Benelux Edition te kopen dus, vooral gezien de Martial Arts Pack echt geniaal is. Benelux Edition is ook verkrijgbaar in de winkels, alleen gaat het hier voornamelijk om de eerste levering van Sleeping Dogs-games die binnenkomen.



    Binnenkort maar de Benelux Edition bestellen.
     
  4. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Ongelovelijk, no offence, heb de filmpjes gekeken maar zelfs Mercenaries 1 en 2 lijken me leuker dan dit spel..
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Mercenaries 2 is een buggy kutgame, dus nee.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    yeah, in-game karaoke action ….! :9
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    ligt het aan mij of ziet de game er echt slecht uit?

    Lijkt wel een xbox of ps2 game!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vind je? Het is geen RDR maar ik vind het er volgens mij niet slechter uitzien dan bijv Saints Row.

    Hoop vooral dat het vechten/schieten/rijden lekker speelt, dat is imho het enige wat telt.

    De oude true crime games barstten ook altijd van de goede ideeen en heel veel verschillende soorten gameplay maar die waren zo kut uitgewerkt qua controls en gameplay dat er weinig lol aan te beleven was.

    Als ze dat nu wel goed voor elkaar krijgen komt het helemaal goed met deze game.

    Zeker in deze komkommertijd qua games, wanneer is de exacte rls datum?
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat ligt aan jou.
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit gaat echt een flop game worden mark my words!
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dat denk ik eerlijk gezegd ook :): Wordt er ook niet warm of koud van ...
     
  12. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    wordt een topper ... gta style gelukkig weer wat anders .... vraag me nu af of we in zulke games nou echte sexual content te zien krijgen hahaha
     
  13. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik wordt er juist warm van ....naast de actie zit exploring erin!
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Exploring is toch best een basis van een Sandbox/free roam game?

    Grafisch lijkt het me niks, combat systeem lijkt me ook niet echt uitdagend zoals ik het zie is het enkel button smashen.

    Als ik de vele gameplay filmpjes bekijken echt het idee van been there done that.

    Slechte GTA rip off !
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    De eerste paar reviews zeggen dat jij het verkeerd hebt...just sayin' :D
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.974
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Just Cause 2-outfit in Sleeping Dogs

    Gamers die een savegame hebben van Just Cause 2, verdienen een outfit in Sleeping Dogs. Dat maakt Square Enix vandaag bekend, de outfit die je verdient is een outfit van Rico Rodriguez uit Just Cause 2.

    Wie de outfit aantrekt, beschikt over een boost waarmee het stelen van voertuigen een stuk makkelijker gaat. De outfit van Rico Rodriguez is vanaf de launch beschikbaar, het enige wat je nodig hebt is een savegame van Just Cause 2 op je console. Sleeping Dogs ligt vanaf 17 augustus in de winkels voor PlayStation 3, Xbox 360 en pc.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    @Bigkabuto: Die reviews zeggen ook niet zoveel als je kijkt welke bladen het waren.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2012
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Alsof een game alleen maar een flop of 10/10 moet zijn tegenwoordig. Is gewoon een allround 7 of 8 game denk ik, en als het genoeg plezier oplevert dan ben ik helemaal tevreden. Alleen al omdat het in Hong Kong afspeelt is het iets als freeroam-liefhebber om te kopen.

    Combat systeem is misschien wat buttonbashen, maar ongelofelijk uitgebreider dan andere freeroam-games. En op het gebied van graphics vind ik het er aardig uit zien, vooral in de avond en met regen. Sowieso beter dan de Saint's Row-games bijvoorbeeld.
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Bij GTA en Saints Row let ik ook niet op de graphics.

    Dus het is voor mij geen groot probleem als de graphics van Sleeping Dogs niet zo top zijn.

    Gaat mij puur om de fun en de gameplay bij dit soort GTA-achtige spellen (om het zo maar even te zeggen).

    GTA meets Bruce Lee meets Max Payne... wat wil je meer. Als alles goed is uitgewerkt kan dit echt wel een toppertje worden.
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    EGM zat er ook tussen en die staat er niet bekend om zomaar met cijfers te gooien. We gaan het zien, want zelf denk ik nog steeds dat dit een hit of een miss gaat worden. Wanneer ik filmpjes zie....dan zien veel dingen er tof uit maar ook andere dingen die absoluut niet heel tof zijn. Ik weet niet waarom, maar iets zegt me dat deze game gewoon cool is straks, maar ook niet meer dan dat.
     
  20. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het een darksiders gevalletje gaat worden. Goede game, maar niet zo bekend bij het grote publiek. Ik hoop dat ze succes hebben, want deze game heeft al een lange weg achter de kiezen (True Crime historie).
     

Deel Deze Pagina