1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    W0000t heb me nooit voorgesteld hiero:p
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ik volgens mij ook niet :+
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hallo,

    Ik ben Fokke Jan Tjibbe Joustra ben al een poosje lid van dit forum. Woon in het mooie Friesland waar ik dagelijks op mijn mestwagen rijd gekleed in mijn heerenveen shirt en bijpassende klompen.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    FALSE! Heerenveen supporters komen nooit buiten Friesland en zeker niet in Leeuwarden
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoi ik ben Duke en ik ben al een week nuchter

    Tijd voor bier dus.
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Huh? 8)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Looney snapt wel wat ik bedoel :+
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben geen die hard cambuur supporter maar weet wel dat dit volk erg anti heerenveen is met hun 20 km verderop etc.... Woon wel praktisch naast het cambuur stadion.
     
  9. Boumans

    Boumans Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allen,

    ik zwerf al een aantal weken hier rond, vooral in het handels kanaal.
    Ik probeer zoveel mogelijk te gamen tussen het werk en de andere bezigheden.

    Ik spaar steelbooks en speciale uitgaves van games, moest sinds mijn scheiding weer opnieuw beginnen maar ben goed onderweg..
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ook al heb ik 1000+ berichten vond ik het toch nodig om mij weer even voor te stellen na een lange afwezigheid.

    Voorheen zat ik redelijk vaak op dit forum, vooral de mensen van de xboxworld challenges zullen mij waarschijnlijk nog wel herinneren.

    Ik ben Xerofox, Xero of Fox voor de mensen online en Sander voor de mensen die mij kennen. Ik ben een echte xbox junk of eigenlijk een game junk, ben vooral op jacht naar gamerscore (al is dat heel erg afgenomen en hang ik al ruim een jaar op de 240K) en speel een beetje elk genre wat maar goede games uitbrengt (op RTS games na, blegh).

    Ik ben dus ruim 2 jaar weg geweest omdat ik vooral veel gekloot had met meerdere fora's en bepaalde websites, hierdoor had ik het forum scrollen een beetje opgegeven en mijzelf een lange sabbatical gegeven.

    Bij deze mijn herintredens cursus voor xbw. Dank U voor de aandacht.
     
  11. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Na ruim 4 geregistreerde jaren zal ik me ook maar eens voorstellen.
    Ik ben Isaak, 18 jaartjes oud, 5 havo, al bezig met mn 26e rijles en nog steeds bang om theorie examen af te leggen:+
    De meesten zullen me vast wel een keer hebben gezien of met me hebben gegamed.
    Hobby's zijn verder: uitgaan waar ik steenvast corona drink ipv grolsch wat ze hier schenken, Voetballen, gamen en andere standaard dingen.
     
  12. Nelioka

    Nelioka Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik wat actiever wordt, lijkt het me wel zo netjes om mezelf voor te stellen.
    Mijn nickname is dus Nelioka, kwam de naam een keer ergens tegen en vond hem wel leuk. Wordt overigens door niemand anders gebruikt, dus ik hoef mij nooit zorgen te maken dat de nickname al bezet is :D
    Ben 21 jaar, HBO student Technische Bedrijfskunde, hou van films, series, gadgets en games.
    Nou dat was het wel zo'n beetje...
    Mazzel! :)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2012
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik kan me niet herinneren dat ik me hier ooit voorgesteld heb.
    Bij deze: Yellow 13, 26 jaar. Hoi! :D
     
  14. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Nu weten mensen ook echt heel veel extra van je. :9

    Anyway, ik ben Dex, 18 jaar oud en woon in Putten. Al jaren fan van games uiteraard en ik ben gek op ijshockey. Net m'n rijbewijs gehaald en op zoek naar een autootje. Ik heb in mei m'n vwo-diploma gehaald en studeer nu Commerciële Economie.

    Gelijk ook even een vraagje: wat is de Green Mile, want ik zie staan ''zaken die alles behalve met de Xbox te maken hebben''. Maar hoe is dat dan anders dan de "Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle"? Ik wist niet waar ik het anders moest vragen. :9
     
  15. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    In de Mile gaat het over het dagelijks leven van de meeste mensen hier. Denk aan topics zoals 'Deel je WTF-moment' en 'Het Grote Pats Topic'. In de ASEL gaat het over alles behalve games.

    Hoop dat je het nu beter begrijpt :+
     
  16. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Haha, ja ik denk dat ik me er nu wel een voorstelling van kan maken. Bedankt!
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Die hadden we nog niet!
    Mijn bachelor wordt elk lid minder waard :'-(
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    In de GM hebben we ook een thread "Dit vraag ik me altijd al af":+
     
  19. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken 't gevoel :/
     
  20. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mezelf na 6 jaar ook maar even voorstellen, en sorry Tyrant, ook ik doe Commerciële Economie. :+
    Dit doe ik aan de HvA, inmiddels 3e jaars, ik ga in februari beginnen met mn minor.

    Ik ben 23 jaar, woonachtig in De Zilk, en voor de leken onder ons, dat is een piepklein dorpje in de buurt van Noordwijk aan Zee..

    Als ik niet met de studie bezig ben, ben ik of aan het gamen, of ben ik bij vrienden, ben ik sinds kort ook weer fanatiek aan het darten, en ook uitgaan is elke week vaste prik.

    Voetbal is ook een hobby van me, al ben ik zelf gestopt na aanhoudelijk knieproblemen, en mijn niveau is niet dusdanig hoog, dat het ook geen must was om keihard te revalideren. Dus dit jaar ben ik leider van Van Nispen zaterdag 1, de mooiste vereniging van het land :)

    Daarnaast is Ajax wel een passie van me, probeer toch een aantal thuiswedstrijden te bezoeken, en ga ik ook met een vast kwartet elk seizoen naar minimaal 1 uitwedstrijd in de Champions League/Europa League..

    Dat was hem wel zo een beetje!
     

Deel Deze Pagina