Fotografie [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 12 mrt 2012.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Thanks! Veel goede reacties :)

Thanks all!
    Ja deze wel allemaal. Ik merk dat ik de 24-70 toch het grootste deel van de vakantie heb gebruikt. Maar dat bijna elke foto met de 85L gewoon echt een stuk mooier en bruikbaarder is.

De 85 zal ik zeer waarschijnlijk nooit weg doen. De 24-70 misschien wel. En misschien volgend jaar al. We gaan in die zomer weer een leipe reis maken. Misschien route 66 afleggen of misschien naar Zuid-Amerika ofzo. Bij dat soort dingen wil ik graag een grotere hoek hebben. Dus staat de 17-40 op mijn verlanglijstje. En omdat 85mm. momenteel mijn langste FL is is misschien een 70-200 ook een fijne extra lens. En omdat ik niet zo heel veel zin meer heb om duizenden euro's aan fotografiegear te besteden zolang ik er niet veel mee verdien, moet de 24-70 straks misschien wel weg. Hou allround hij ook is.

Jij ook leuke aap foto's btw! Al had de eerste wat mij betreft een tikje lichter gemogen.

Ik heb trouwens nog een Brenizer foto op de locatie van de vorige foto, eens kijken of ik die nog mooi kan maken.

Laatst bewerkt: 29 jul 2012
  2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Die 85L is ook gewoon een van de beste lenzen die er is, punt uit. Kleuren zijn inderdaad gewoon heel erg mooi.

Balen dat Nikon geen f/1.2-variant heeft. Geen nieuwe althans.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Inderdaad indrukwekkende foto's Bonnie, vooral de toning. Op een of andere manier zijn ze heel fijn om naar te kijken, geeft een rustige sfeer af om zo maar te zeggen. _O_

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Zijn prachtige foto's!

De 17-40 is voor niet veel op te pikken toch? :)

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Rond de 400 volgens mij.

6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Precies, mooi prijsje. :)

Tom, niet voor jou deze spoiler!
    Ik nog wel iets moois wat op te pikken is voor ongeveer die prijs :+

Laatst bewerkt: 29 jul 2012
  7. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Contrastloos.

Het was de bedoeling hem wat onheilspellender te maken dan de 'standaard' dierenfoto. Een beetje spannend, zeg maar.

Wuhahaha. Nooit.

8. Remco

Remco Guest

die 'vrolijke' bokeh-bolletjes werken niet echt in je voordeel om dat effect te creëren. :9

Ik vind de foto niet te donker trouwens, alleen de kop van het aapje zelf. Maar niet storend.

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Eindelijk eens naar de dierentuin geweest, dus ook eindelijk mijn camera eens afstoffen. Shitload gemaakt, zit wel wat leuks tussen imo. Maar geen zin om verder te uploaden/kloten in Lightroom nu... :+

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Mag ik die eerste op 1280 x 800? _O_ Wat een mollig debiel lekker beest _O_

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Even een crosspost: Mijn vriendin heeft als verrassing een aantal foto's van de Urbex trip laten afdrukken bij de Hema. Aanrader, prima kwaliteit, mooi papier en je pakt meteen een lijstje mee.

Ik geloof dat ze voor 3 foto's incl. lijstje 15 euro kwijt was, wat volgens mij een mooie prijs is?

En ja, de lijstjes hangen inmiddels waterpas :+

12. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat voor afmeting? Zelf ook wel eens wat via Hema laten afdrukken, werkt inderdaad heel makkelijk. Alleen haal ik een lijst dan via Ikea. Laatst voor mijn opa van een van zijn vliegtuig foto's een grote poster gemaakt. Denk dat ik zelf binnenkort hier ook alles ga vervangen, en misschien wat foto's laat afdrukken, wel geinig.

13. Remco

Remco Guest

Probeer wat gradients toe te voegen, zo kun je het zand iets donkerder maken en de leeuw wat lichter ;)

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
  15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    De 50 mm 1.4 zo te zien....:+

@Fiasco: Geen idee, even checken vanavond.

Laatst bewerkt: 31 jul 2012
  16. Remco

Remco Guest

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zoekt iemand hier nog een 70-200 f2.8 van Sigma voor Canon? Heb er ééntje in de aanbieding.

18. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb je er 2 dan? 8)

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Grapjas :+

Ik ook namelijk :x

20. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hoef er toch maar ééntje te hebben om er ééntje in de aanbieding te doen? :9

Koop die van mij anders ook even :)

Deel Deze Pagina