De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wie is dat?

2. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Wel een beetje, hopelijk zijn ze qua voetbalkwaliteiten ook vergelijkbaar.O-)

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Qua voetbalkwaliteiten hoop ik het voor Ajax, maar voor de rest.. Een (overschatte) speler die door zijn nonchalance en continue gezeik alleen maar slechter gaat voetballen. Tja, ik hoop het niet voor Ajax.

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Kiest er een keer een speler voor Feyenoord in plaats van Ajax, is het Mathijssen :+

Al twijfel ik of we zijn salaris kunnen en/of willen betalen. 'Salaris passend bij een international' zegt genoeg.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mja, ik twijfel een beetje of je hem er nou wel bij moet willen hebben.

Als je nou geld zat hebt is het natuurlijk wel een berg ervaring en hij kan ongetwijfeld nog prima mee in de eredivisie. Maar het is wel weer een oude dure speler en dat zouden zowel Ajax als Feyenoord nou juist niet meer gaan doen.

Zou zonde zijn als je nou het geld wat je aan el ahmadi hebt verdiend grotendeels op moet maken aan salaris voor Mathijsen

6. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Aan de andere kant heeft Feyenoord nu alleen Martins Indi en de Vrij centraal. Bij de eerste de beste blessure of schorsing staat Kongolo of Ramsteijn dus in de basis, wat al gauw op zo'n 10 wedstrijden per seizoen neerkomt. Dat kost je gewoon een paar plaatsen op de ranglijst. Wat waarschijnlijk neerkomt op het verschil tussen rechtstreekse plaatsing voor de EL/vCL of play-offs spelen.

Als Mathijsen voor Vlaar z'n salaris (ongeveer 1 miljoen) wilt komen voetballen is hij van harte welkom.

Laatst bewerkt: 3 aug 2012
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat lijkt me idd wel een goeie deal, dat is hij ook nog wel waard denk ik. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik totaal geen idee heb hoe blessuregevoelig Mathijsen zelf de laatste jaren is?

8. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dat blijft inderdaad altijd het risico. Maar goed ik wil niet te vroeg juichen. Zo'n speler zie ik net zo makkelijk nog voor Ajax kiezen als die 2 ton salaris per jaar meer bieden.

Voordeel is wel dat van Geel al met hem gewerkt heeft bij Willem II en hem daarna zelf naar AZ heeft gehaald, maar of dat doorslaggevend zal zijn.......

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Laatst bewerkt: 3 aug 2012
  10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon evenveel salaris geven als Willems.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Laat Mathijssen maar naar Feyenoord gaan, hoef hem echt niet in een Ajax shirt te zien.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Laat Assaidi maar naar Turkije gaan, niet naar Aja svp. :+

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    het zou niet echt passen in de visie die Feyenoord nu doorvoert vind ik, daarnaast zegt hij dat hij wel wil inleveren maar wel het salaris van een international wil hebben, dan ben ik benieuwd hoeveel concessies die wilt doen.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waarom zijn er geen clubs geïnteresseerd in Djuricic? Als je een hele wedstrijd op hem let, is het echt een heerlijke voetballer. Speelt ook mooi met flair, maar die zou zo mee kunnen op een niveautje hoger.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mond houden, die is nog van ons

(en er is best wel vaak interesse maar er zit een flink prijskaartje aan hem vast)

16. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Maar ondertussen zijn wel el Ahmadi en Vlaar weg die beide rond de 9 ton verdiende. Wat dat betreft is er wel ruimte in het salarisbudget. En zoals ik al zei, zitten we nu wel erg krap in de verdedigers.

Hij brengt wel in zijn eentje de gemiddelde leeftijd een stuk omhoog. Dat is natuurlijk alleen maar goed, want er staat nu wel een hele jonge ploeg.

17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Het verhaal van Boerrigter begon als een sprookje, eindigt straks misschien wel als een nachtmerrie. Wat een pech... :'-(

18. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Die gozer kan zo langzamerhand wel kappen? Wat een dramablessure.

19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95

Ik begrijp je wel maar toch zou ik het een beetje weer als een 'de Cler/Makaay etc' aankoop zien. Juist bij zo'n verkoop proberen een goede jonge speler aantrekken die je over een aantal jaar weer met winst kan gaan verkopen. Een Nuytinck is dan financieel in beide opzichten een betere optie lijkt mij.

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik ben bang voor hetzelfde. Ik weet niet of dit de beste optie is voor Feyenoord, maar dat zullen we wel zien mocht hij echt komen. Al wil ik niet horen dat hij ongelofelijk veel gaat verdienen.

Deel Deze Pagina