Fucking hell, net één van mijn lekkerste BF3 momenten meegemaakt. Speelde 500% conquest op Oman, was lekker bezig, alles lukte gewoon. Op een gegeven moment zie ik dat iemand op dat hotel aan de zijkant van de map zit (met het zwembad, ondertussen kennen jullie het wel
). Dus ik ga er naartoe, was ondertussen al gestorven, dus ik selecteerde assault. Gewapend met mijn F2000 met RDS, M320 met 6 grenades en 1 of 2 granaten.
Wanneer ik er bijna ben zie ik dat er 2 rockets van het dak worden gevuurd, lekker, 2 enemies dus. Ik nader de toren, verschijnen er opeens 3 enemies op mijn map.
Ik klim naar boven, kijk of niemand mij spot, ik klim verder en opeens zie ik ze weer bewegen en ik hoorde geen choppers/jeeps/tanks meer dus stopte ik met klimmen. Was nog iets van 4-5 meter. Even rustig wachten, chopper komt er aan en toen klom ik verder.
Sta ik eindelijk op het dak, gooi ik een granaat, schiet ik met mijn M320 (die denk ik zelfs over de rand vloog
), al die gasten in paniek met hun rocket launcher nog in de hand hahaha. Granaat ontploft, 1tje dood, die 2 andere met hun launchers waren net te traag om nog iets te kunnen doen met hun secondary wapens. Ligt er nog een fucking sniper op 1 meter naast ze die helemaal niks heeft gemerkt.
Adrenaline raasde door mijn lichaam!!! \o/
Klik om te vergroten...