[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    T zal wel sarcasme zijn, want ik zie helemaal niemand spingen bij damavand :confused:

2. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    :emo:

Ik reageerde op Dennis zijn link, als je die had bekeken wist je wel waar ik het over had. Die edit kwam later en ging over een andere video. :)

Ik had het nl. over deze: 00:16

3. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, ik kom ze ook vaak tegen. Toen ik dat wapen net had unlocked. Speelde ik alleen maar met die. Heerlijk allround gun^. Straks / vanavond maar weer ff mee spelen.

Vanavond squadje maken ? Ik moet nog steeds die AT Laucher kills, en niemand schijnt soflams meer te gebruiken ? :mad: Dan misschien toch maar bij Gulf Of Oman bij vlag A gaan zitten met een RPG ? lastig vind ik die hoor. Met alle andere assignments heb ik geen moeite.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    edit: niet gerefreshed :+

5. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik zal vanaaf laat wel weer online zijn dus als je nog online bent Leespacey wil ik je wel helpen met doe AT ;)

Dephiki zijn server zie ik trouwens niet meer ?

6. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yeeeah, net 1 transport heli kunnen neer knallen bij gulf of oman met een rpg. ziet er wel cool uit als je hem dan eindelijk een keer raakt.

7. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik herinner me deze nog wel.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Fucking hell, net één van mijn lekkerste BF3 momenten meegemaakt. Speelde 500% conquest op Oman, was lekker bezig, alles lukte gewoon. Op een gegeven moment zie ik dat iemand op dat hotel aan de zijkant van de map zit (met het zwembad, ondertussen kennen jullie het wel :+). Dus ik ga er naartoe, was ondertussen al gestorven, dus ik selecteerde assault. Gewapend met mijn F2000 met RDS, M320 met 6 grenades en 1 of 2 granaten.

Wanneer ik er bijna ben zie ik dat er 2 rockets van het dak worden gevuurd, lekker, 2 enemies dus. Ik nader de toren, verschijnen er opeens 3 enemies op mijn map. :eek: Ik klim naar boven, kijk of niemand mij spot, ik klim verder en opeens zie ik ze weer bewegen en ik hoorde geen choppers/jeeps/tanks meer dus stopte ik met klimmen. Was nog iets van 4-5 meter. Even rustig wachten, chopper komt er aan en toen klom ik verder.

Sta ik eindelijk op het dak, gooi ik een granaat, schiet ik met mijn M320 (die denk ik zelfs over de rand vloog :lol:), al die gasten in paniek met hun rocket launcher nog in de hand hahaha. Granaat ontploft, 1tje dood, die 2 andere met hun launchers waren net te traag om nog iets te kunnen doen met hun secondary wapens. Ligt er nog een fucking sniper op 1 meter naast ze die helemaal niks heeft gemerkt. _O_

Adrenaline raasde door mijn lichaam!!! \o/

9. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Mijn eerste Bf3 Montage, zoiezo eerste montage ever.
    Ging niet om de skills etc maar grotendeels om t feit dat 2 vrienden van me in het andere team zaten.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wauw diegene die in de laatste seconde ff alles misschiet 8)

11. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    GooglesTheGimp, vriend van me, die heb ik wel aantal keer te pakken in die video!

12. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat heb ik ook wel is gedaan. Die flat is altijd druk bezocht. haha. Mooi om die paniek te zien \o/

13. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook zo heerlijk als je een spannend potje gun master wint! :D

14. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    En weer gebanned. Heerlijk.

15. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben denk ik morgen om 19:00 wel online, iemand?

16. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey morgen komt er een premium soldier upgrade. Is daar al nieuws over of niet ?

17. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    379m headshot is mijn nieuwe record. whooo. ik heb mn digital woodland camo voor L96.

18. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteravond geprobeerd bij de 1e vijf bij GunMaster te eindigen, en dat lukte bij de eerste poging direct! Helaas had ik de assignment daarvóór nog niet gespeeld (20 shotgun kills) en moest ik het nog een keer doen, en dat duurde 10 rondes. Wat ben ik ontzettend ongeschikt voor Close Quarters. Nog een paar rondjes ConDom winnen maar dat moet minder lastig zijn, en dan kom ik er nooit meer.

19. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Netjes, altijd leuk om te kijken hoe ver je kunt komen :).

Al is het niets vergeleken met mijn record van 1504m :+

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Welke scope 12X en welke map? Ga het ook eens proberen. :p

Ook al haat ik snipers ben ik uit frustratie (:+) zelf ook maar begonnen en wat is het lekker om ander snipers te ownen. Het lukt me best al goed om iemand van op afstand te doden. _O__O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina