De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Geen verkeerde keuze. Op links heb je dan Boerrigter (blessure gevoelig), Imbecilio (kan er niets van) en Assaidi. Rechts Sulejmani (mag van mij ook weg), Sana en evt Assaidi. Op links misschien nog achter de hand; Fischer.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    3 miljoen...what the fuck. Waar lees je die geruchten, Shin? Twitter ofzo?

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax Netwerk. Zo'n gast die al 5 jaar Assaidi loopt te hypen en hem persoonlijk kent (zegt hij). Is ineens heel stellig geworden. Overigens geen zekerheid. Heeft wel El Hamdaoui naar Fiorentina en verlenging Chivu voorspeld, zat er naast wat betreft Narsingh. Die zou dolgraag naar AJax hebben gewild volgens hem.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Mwha, niet perse 'naast' met Narsingh toch? Want die wilde wel graag komen.

Ik hoop dat Oussama komt, zou het een welkome versterking vinden.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Assaidi kan veel beter naar het buitenland gaan. Als hij nu een 3 jarig contract tekent bij Ajax, leert hij echt niets meer hoor. Hij is toe aan een volgende stap.

6. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    En dat is PSV ipv Ajax?:+

7. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ben jij persoonlijk mediatrainer van Narsingh?

Ik zie hem overgens ook liever niet naar Ajax gaan, maar alleen omdat ik denk dat hij Ajax sterker maakt. :eek:

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben het met hem eens, ja. Maar ik denk dat het ook gewoon zo is. Assaidi is nu al een geweldige speler voor de Eredivisie.. die moet niet nog 3/4 jaar gaan tekenen bij een topclub in de Eredivisie. Hij is al 24.
    Met Mertens, Narsingh, Depay en Lens hebben we meer dan genoeg kwaliteit op de flanken. ;)

9. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Soms moeten de toeschouwers hem zoeken op het veld. Zo goed is hij ook weer niet. Extreem wisselvallig.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dát is waar. Maar als hij dan goed bezig is..

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Schijnt dat hij een slechte kopper is, maar dat is Blind ook, zagen we bij die eerste goal :emo:

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vond het eerder de fout van De Jong, die ook niet z'n beste wedstrijd had. Hij ging later nogmaals in de fout bij een corner, dat hij makkelijk in de lucht werd geklopt door Toivonen.

Toivonen kan dan ook wel goed koppen, maar toch..

_O_

Laatst bewerkt: 7 aug 2012
  13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mwa, ben ik het niet met je eens, Blind heeft de eerste paal en wil voor een bal gaan die hij onmogelijk kan hebben, waardoor hij de 1e paal leeg laat.

Natuurlijk is de Jong te laat, maar die werd slim tegengehouden door volgens mij het duel tussen Marcelo en de andere Ajax speler.

Standaard ingestudeerde corner (1e paal), slecht gedekt (de Jong) maar eigenlijk kinderlijk slecht gedacht door Blind.

Om over dat duel met Lens maar niet te spreken.....

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is natuurlijk waar, maar jij had het over de kopper Blind. En hij liet bij de eerste goal niet zien dat hij slecht kon koppen. Alleen dat hij totaal geen verdedigend inzicht heeft.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Over de hele wedstrijd heeft Blind volgens mij alle luchtduels verloren van.........Jeremain Lens, de tuinkabouter met sprintgenen....:emo:

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    van Bommel, Held.... Ik wist dat als die motherfucker weer terug kwam bij PSV, dat wij Ajax weer lekker gingen verliezen van PSV. Hij is slim, en weet wat er nodig is om je wedstrijden te winnen.

Bij Oranje op het WK was van Bommel ook zwaar bezig met de scheids, dat heeft ons zeker geen windeieren gelegd. Volgens mij had niemand bezwaar tegen hoe van Bommel daar bezig was, en nu vinden de niet PSV'ers het allemaal onsportief? Hypocriet gelul.

In het voetbal is dat gewoon een onderdeel van het spel, dat is altijd al zo geweest. Een speler als van Bommel is ervaren en weet wat er nodig is en bespeelt daarbij graag de scheidsrechter. Daar kan ik geen moeite mee hebben eigenlijk. De vergelijking met Suarez gaat niet op imo.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol er is pas een wedstrijd gespeeld hoor. ;)

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ze bespelen beide de scheids en beide hoort eigenlijk niet.

Gewoon onzin om te zeggn dat het bij Suarez naaien is en bij Van Bommel niet.

19. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ze bespelen idd beide de scheids. De manier waarop is echter wel een duidelijk verschil imo. De manier van Suarez werkt veel sneller aversie op dat de manier van van Bommel. Dat is gewoon een feit.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar het wekt wel als tegenstander bij beide gevallen irritatie op, dus ik vind het zeker vergelijkbaar.

Deel Deze Pagina