De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. Ze proberen hetzelfde effect te creëren. Dat mensen de manier van Suarez meer irritant vinden maakt dan niks uit. Want dat is dan persoonlijk.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Doe niet zo zielig zeg. We hebben het hier over Van Bommel. Als je voetballend beter bent dan die gasten, lach je om zijn gezuig. En dat kunnen we ook zeker zijn als Janssen en De Jong van het middenveld worden gehaald. Want daar lag het probleem.

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    In mijn optiek is de manier waarop je iets wil bereiken wel degelijk van belang. Maar goed, dat maakt verder niets uit.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    :)

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mooi stukje. Gelukkig de wedstrijd niet gezien verder.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

van Bommel is gewoon een belangrijke speler voor PSV, irritant voor de tegenstander, maar goed voor PSV. Natuurlijk komt het niet alleen door van Bommel dat we verloren, maar in zijn vorige periode bij PSV verloren we ook vaker van PSV. Dat was het eerste waar ik aan dacht toen ik hem weer zag staan tussen de PSV spelers.

De rest van je verhaal is slaapverwekkend. Alsof Blind niet meespeelde en het probleem lag bij de Jong en Janssen. Dan begrijp je het dus niet, Janssen zullen wij nog zwaar nodig hebben met die jonge ploeg die we hebben.

Laatst bewerkt: 7 aug 2012
  7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Van Bommel is gewoon nog steeds ontzettend goed op het niveau van de Eredivisie. Zowel mentaal en communicatief (scheidsrechter beïnvloeden, leiderskwaliteiten) als voetballend. Ik háát die vent, maar ik zou hem kwalitatief gezien bijzonder graag bij Ajax zien. Op persoonlijk vlak absoluut niet uiteraard.

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als er een goed middenveld staat, overloop je Van Bommel. Dat hebben we op het EK nog eens goed gezien. Vroeger verloren we vaak van hem inderdaad, hij was toen ook echt goed vond ik, maar ik vind dat hij veel van zijn drive en dynamiek verloren is.

Als je het middenveld in handen hebt, heeft Blind voornamelijk opbouwende taken en moet hij niet telkens bij dodelijke counters in actie komen. Zondag stond er een dramatisch middenveld, met name de 'ervaren' Janssen viel weer genadeloos door de mand. Dat leidde tot veel balverlies en dus veel diepte bij PSV, waar Blind niet mee om kan gaan.

Dat Blind zo fucking slecht is op dat gebied is één en mag ook niet, want dit gaat natuurlijk vaker gebeuren als het even niet loopt, maar men moet niet vergeten dat het middenveld er mede debet aan is.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Laat me het weten wanneer Ajax een middenveld van het niveau Duitsland/Portugal heeft, oke?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.668
    Oh snap!

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Middenveld van Denemarken kunnen we zo onderhand wel opstellen toch :+ En daar werd hij ook overlopen.

Want van zn dynamiek moet hij het nu niet meer hebben, die tijd is geweest.

Maar dat was volgens mij bij Cocu in zn 2e periode PSV ook wel een beetje zo. Als je goed genoeg bent kun je dat door slimmer te spelen in de eredivisie nog makkelijk compenseren

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    En PSV evenveel kwaliteiten heeft als Oranje?

Als jij denkt dat Ajax alleen een beter middenveld heeft als PSV als dat gelijk is aan het niveau van Duitsland/Portugal, dan heb je wel een heel hoge pet op van PSV.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    dan*

Jij hebt het over de speler Van Bommel, dat híj overlopen wordt. Je hebt het nergens over het middenveld van PSV met Van Bommel.

Maar wel leuk om te zien dat mensen Van Bommel zo onderschatten. We shall see.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Succes mannen :)

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Iemand die het volgende probleem met sopcast kent?

Wanner ik full screen wil kijken dan begint het beeld te haperen en te stotteren. Wanneer ik full screen afsluit, komen er allemaal zwarte balken rond de sopcast applicatie.

Hoe los ik dit op?

Nee, ik ga geen EL abo nemen nu :emo:

Ok, intel ingebouwde video drivers updaten heeft geholpen.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het zijn gewoon echte aanvoerders voor PSV. Cocu is een Eindhovenaar en een icoon voor de club. v Bommel is weliswaar een Limburger maar ook een echte PSV'er. Een goede aanvoerder ontbrak vorig seizoen bij PSV. Gelukkig hebben we er nu een.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Kutje bef. Wat een kans, Schaken!

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    idd, die had er in gemogen

jezus nog aan toe Feyenoord..