De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als Assaidi komt, wat gaat er dan met Ebecilio gebeuren? In Nederland wilt nieman hem, omdat iedereen hier zijn 'kwaliteiten' kent. En naar de grotere competities kan hij niet ivm zijn pacemaker, toch?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nou, dan gaat hij maar lekker de post bezorgen of iets dergelijks.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Samen met Blind? ;)

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Leuke nieuwtjes op het Transferdagboek van VIRadio:

- Thiago Silva en Leonardo hebben Lucas 'omgepraat', want ze hebben hem verteld over de grote plannen met PSG.
    - Inter gaat nu voor Nêne (één van beste spelers van Ligue 1), omdat ze Lucas niet kunnen halen.
    - Manchester United gaat zich volledig richten op Van Persie, die ze hopen dit weekend te kunnen contracteren, nu Lucas is afgevallen.
    - Arsenal wil de nieuwe (Koreaanse) Steven Gerrard van Celtic.

Als dit állemaal doorgaat:
    ------- Ibrahimovic -----
    Lavezzi - Pastore - Lucas

------- Van Persie --------
    - Nani -- Rooney -Valencia -

Brrrr, wat een voorhoedes _O_.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies. Er zou nog wat voor kunnen gezegd worden als die kleine clubs zich normaal ook schappelijk opstellen wat betreft transfers enzo, aangezien ze ons al dik naaien met de TV-gelden. Daar is eigenlijk ook geen sprake van. Altijd maar die hoge bedragen eisen.

Ben hier wel blij mee.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik vind gelijke tv bedragen juist bijdrage aan een spannendere Eredivisie! Net zoals de NBA.

Maar begrijp ik nu dat die Murdoch met een eigen sportzender komt die meer dan alleen voetbal uitzendt?

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Yep, daar lijkt het wel op.

De Duitse Sky Sport heeft zelfs de Bundesliga, internationaal voetbal én de Champions League etc. Een kanaal voor alles in Nederland zou wel tof zijn. :)

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Trouwens ook vet voor de kleinere clubs. PSV en Ajax enzo krijgen dan 8 miljoen, dat is zeer lekker.. maar voor een VVV, Zwolle en dergelijke clubs is 3 tot 5 miljoen prachtig toch?

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Het werd wel eens tijd dat er in Nederland wat meer televisie inkomsten zouden komen.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Kregen ze niet al zoveel inkomsten? Het wordt mij nergens duidelijk dat ze er op vooruit gaan.

Vooral deze passage vind ik eng:
    Maar ook hier geldt, wat was de vorige situatie? Hadden de clubs meer dan de helft (endemol de rest?) of minder? Ik ben behoorlijk sceptisch.

Laatst bewerkt: 8 aug 2012
  11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik weet het niet, maar ik heb ergens gelezen dat die 60 miljoen 20-25 miljoen meer is dan de huidige situatie. Aangezien dat bedrag op gaat lopen wordt het nog veel meer.

On a side note:

:mad:
    Kut voor Anita, maar Raoila kan ons vast verlossen van Greg. :+

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Is er toch bijna al met Sport1. In combinatie met Eredivisie Live betaal rond de €30 p/m. Heb net een beetje op de site van Sky Germany gekeken en daar ben je voor het Sport Pakket+Bundesliga Pakket al boven de €30 kwijt

Hoe gaat dat trouwens met de rechten? Zou een nieuwe zender zomaar ook licenties voor grote competities kunnen kopen als Sport1 die al heeft en er dus 2 betaalzenders zijn die het uitzenden of moeten ze dan wachten tot de contracten zijn afgelopen en dan kunnen ze pas gaan bieden?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ik bedoelde meer NBA erbij ofzo :+

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Als er een ding vaststaat bij deze deal, is het dat de clubs veel meer inkomsten krijgen. Topclubs 8Mper jaar en kleinere 5 tot 3M. Ik begrijp best dat clubs hiervoor kiezen.

Het begon gewoon zielig te worden met de NL televisiegelden, op dit moment krijgen de Belgische clubs zelfs meer :emo:.

Of het voor de kijker goed uitpakt, is weer een ander verhaal.

Laatst bewerkt: 8 aug 2012
  15. Seh

Seh Guest

Kut voor Anita? 8) Je kunt veel zeggen maar Riola is het beste wat je (financieel) als speler kan overkomen.

16. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop echt dat het rondkomt met Assaidi. Dat is echt een klasbak en past precies bij Ajax. Ik heb ook liever Assaidi dan Narsingh. Afgelopen seizoen heb ik echt genoten van Assaidi, heb er vertrouwen in dat hij kan uitgroeien tot een sensatie en publiekslieveling.

17. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn nu wel wat extra miljoentjes vrij gekomen, dus Assaidi moet toch mogelijk zijn.

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    De clubs zijn al rond. Alleen Assaidi nog, die heeft aangegeven minder salaris te gaan vragen.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nog even over de Fox deal:

Volgens Ajax is het dus een stap in de goede richting, dus zal er inderdaad een veel grotere zak met geld gevangen worden. Vergeleken met Engeland is het echter nog steeds een schijntje.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ga ff vergelijken met Engeland :lol:

Deel Deze Pagina