De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Seh

Seh Guest

Echt, soms vraag ik me af of je nou aan het trollen bent als het over voetbal gaat. :emo:

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Die krijgen vanaf 2013-14 drie jaar een bedrag van drie miljard. Dus wij krijgen één miljard voor twaalf seizoenen terwijl Engeland dit per jaar mag verdelen. Wat een vergelijking van Aatje. :lol:

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik vat Aatje alleen maar samen. Kan ik er wat aan doen dat die vent die vergelijking maakt? :emo:
    Het was puur ter illustratie dat de clubs er wel op vooruitgaan, iets wat Jingga zich af vroeg.

Edit: Je bedoelde vast ook de Anita post. Ik bedoelde daar dat het kut is dat Anita met die geldwolf in de boot stapt. Voor hem zal het alleen maar beter zijn, maar ik weet niet of het het beste voor Ajax is. ;)

4. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha _O_

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Netjes :). Maar die acht miljoen, van het vorige bericht, klopt dan niet? Of hoort PSV niet bij de top 5? :+

Maar dan deze tweets weer:
    :D:D

Zou voor beide partijen goed zijn als hij nu vertrekt, want nu levert hij nog iets op. Dan houden we Wijnaldum voor de 10 en kan PSV nog geld investeren in een nieuwe 10 of verdediger. Maher willen ze halen, maar ik weet het niet.. dan heb je Maher/Wijnaldum voor de 10 en moet er dus steeds 1 banken. Dat zie ik niet zo zitten, om zo'n kapitaal steeds op de bank te laten zitten. :{

Laatst bewerkt: 8 aug 2012
  6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zie ik de bui alweer hangen dat PSV Maher haalt..

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Beter lezen, de 4M(op gerekend) met 3.5/4 maakt 7.5/8M.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lol als PSV Maher haalt voor +- 8 miljoen zijn ze het echt compleet kwijt, ongeacht verkoop Toivonen.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Moeten ze ook echt niet doen.

10. Seh

Seh Guest

Inderdaad. Laat die Oostenrijker gewoon de tweede nummer 10 achter Wijnaldum zijn.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oostenrijker is geen 10, hij is CM of zelfs LB. ;)
    Van Ooijen is nog te licht. Maar Mertens kan ook op de 10.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk nog altijd dat Ajax Maher gaat halen als Janssen vertrekt naar Vitesse.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik hoop dat Janssen vertrekt, leuk voor Vitesse. Anderzijds mag hij ook wel bij Ajax blijven :+.

Wat wil je met Maher dan? Siem is aanvoerder, dus basis, en Eriksen en Anita ook.

14. Seh

Seh Guest

Oh ik dacht dat dat een nummer 10 was. :+ Ik vind Mertens geen nummer 10, volgens mij geen goede pass in de benen.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mertens heeft best vaak lekkere steekpassjes op Willems en Matavz/Lens hoor :). En hij is van origine ook een 10, dus hij zal het vast wel kunnen.

Maar ja, echt waar, Ritzmaier is een CM. Eerder back-up voor Strootman, samen met Engelaar. :)

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat ik wil is Siem er uit. Maar of Frank dat ook zou willen; denk het niet.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Werd Siem maar door een of andere Duitse club voor een leuk bedrag verkocht.. Maher halen en dan Eriksen-Anita-Maher.

Wat een droom.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat kan ik begrijpen, van jou dan.

---- X ------ Eriksen ----------
    ------------ Anita --------------

Wie moet er dan in? Janssen is IMO een vetklep die het niet meer kan belopen, laat hem maar naar Vitesse gaan. Siem de Jong is niet goed genoeg. Wie zou er, die ze nú al hebben, daar kunnen spelen? Fischer vond ik niet echt sterk overkomen tegen PSV.

19. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Siem is echt het oogappeltje van Frank. Vorig jaar volgens mij niet één keer gewisseld.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    [yt]LlPcOoBr5tQ&feature=player_embedded[/yt]

Team wordt echt te goed..

Deel Deze Pagina