De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Zal echt een ramp zijn als Anita daadwerkelijk vertrekt. Hele opbouw volledig weg. Niemand die de positie op kan vangen, alleen Clasie of Maher( niet haalbaar).

Snap Anita ook niet hoor. Voor het geld kan ik het begrijpen maar voor het voetbal niet. Engelse competitie vind ik niet bij hem passen. Hij moet het van combinatie voetbal hebben. Dan snap ik niet dat je naar Newcastle gaat. Je speelt aankomend seizoen eindelijk een heel seizoen op VM en je speelt CL. Denk dat als hij dit seizoen weer zo als een baas had gespeeld hij wel naar een mooie club in Spanje kon.

2. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    "Het staat redelijk goed voor, alleen enkele details ontbreken nog. Ik verwacht dat de komst van Assaidi doorgaat." aldus De Boer.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Details als in leaseauto's en eenmanszaakjes?

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Volgens mij liggen die details niet bij Aissaidi, want die zij eerder deze week dit:

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat kan ie wel zeggen, maar mij zegt het niks. Er wemelt ook nog zo'n dikke rat omheen in de vorm van Raiola.

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Nee, het zal inderdaad wel het standaard mediapraatje zijn, maar ik geloof niet dat de 'details' van een kaliber Mounir zijn. Ik denk eerder dat die details bij Heerenveen liggen over de prijs.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    EDV Live meldt dan Anita zo goed als zeker vertrekt. Houden we wel iemand over nu dan?

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ja, Overmars is Xavi aan het overhalen. :+

Maar even serieus, het zou wel heel kut zijn als Anita vertrekt. Hij is toch wel een belangrijke schakel in het elftal nu Vertonghen vertrokken is. Zou Frank hem dan vervangen door Enoh?

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Opstelling #Ajax: Vermeer, Van der Wiel, Alderweireld, Van Rhijn, Blind, De Jong, Anita, Serero, Lukoki, Sigthorsson, Schone #ajaaz

Anita inderdaad weg, verdomme. Zul je zien dat ze het nu weer 'intern' gaan oplossen waardoor je straks de competitie in gaat met een middenmoot selectie:emo:.

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Schone is toch geen linksbuiten? Laat dan gewoon Sana starten.

11. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Wel tof dat Serero mag spelen. :)

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Heel benieuwd naar Serero.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Had ook niet verwacht dat Anita zo type was die het ook snel te hoog in zijn bol heeft.
    Jammer. Ik bedoel hij heeft het vorig jaar op het einde prima gedaan. Daarvoor was het altijd switchen van linksback naar middenveld. Totdat het een beetje ging lopen. Prima spel maar ja dat moet je wel 2 seizoenen zeker doen.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wel echt gaar dat Ajax er dan meteen zo'n grote prijs voor gaat vangen, na één goed seizoen. PSV zou dat echt niet voor elkaar krijgen hoor :+.

15. Stoempfel

Stoempfel @Dyonko

Leuk Bevonden:
    128
    Klopt. Als je met zo'n dure selectie nog steeds geen goed seizoen speelt, worden je eigen spelers er ook niet aantrekkelijker op.:)

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heeft hij dat gezegd dan? Ik begrijp het dan niet..

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Pfff valse seizoensstart wat een kansen!
    Ook jammer dat aan die prachtige goal van Ado een handsbal vooraf ging... maargoed scheidsrechters maken ook fouten.. gelukkig werd direct gescoord door Vitesse.

Achterin klopt 't nog niet helemaal, van Aanholt nog veel slordigheidsfoutjes. Op het middenveld echt Theo en Annan nodig, maar van Annan ben ik bang dat die niet komt. Wel enorme vechtlust gezien, helaas niet afgemaakt. Soms heb je van die wedstrijden dat de ballen nét niet goed vallen.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Laatste minuten had ADO geluk dat ie niet goed viel. Verder speelde ADO best goed in de 2e helft. Punt uit Arnhem meegenomen en dat lukte de afgelopen seizoenen niet.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vitesse 1 punt gewonnen in de strijd om degradatie voetbal....jammer....

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Begin nou niet weer. :emo:

Deel Deze Pagina