Je staart je blind op cijfers.
Kijk dan naar die foto's.
Persoonlijk denk ik dat ie op 14-15% zit.
Het lijkt wat veel, maar dat komt omdat je gewoon nauwelijks spiermassa hebt waardoor je zelf misschien denkt dat je er wat dik(?) uitziet.
Dit is overigens achterlijk want het valt reuze mee.
Zoals je al 30 keer eerder aangeraden is, ga eerst wat spiermassa gainen.
Met je huidige vet% zul je hier al een een stuk groter lijken. Borst, armen, rug en ook abs zullen er wel doorheen te zien zijn.
Dan een zou je een cut kunnen doen zodat je op de 10-12% komt te staan waardoor je er gewoon goed athletisch uitziet.
Andersom heeft weinig nut omdat je anders een zak botten gaat worden.
Anyhow,
Vandaag teamgenoten weer gezien op een BBQ. Meeste al goede 5 weken niet gezien ivm zomer stop. Van meerdere complimenten gekregen dat ik weer flink gegroeid ben.
"jezus man, wat ben jij groot geworden" heb ik meerdere malen gehoord.
Natuurlijk altijd wel fijn als maanden hard werken effect heeft gehad en ook andere dit opmerken en zulke complimenten geven.
Is weer een goede motivator om weer flink aan de bak te gaan.
Ondertussen weer 99.5kg met ~19%
Dus ongeveer 2% verloren en weer 4 kg zwaarder.
Next up, naar de 14%
Morgen de tijd om me eens flink te verdiepen in het Keto dieet.
Met m'n train partner over gehad en die vind het ook wel een top dieet voor mij.
Ik ga het echter wel iets aanpassen.
Keto is dat je dus 5.5 dag helemaal geen koolhydraten binnen krijgt en dan 1.5 dag gaat carb loaden.
Ik ga elke dag wel een klein beetje suikers naar binnen werken en dan niet die carb load dag ga doen. Dit omdat ik natuurlijk wel m'n kracht en energie nodig ga blijven hebben ivm. veel spiermassa en football training.
Hier en daar gelezen dat hierdoor het Keto effect weg zal vallen maar volgens m'n maatje zal dit wel meevallen en heeft het zo aangeraden voor mij.
Volgende week maandag mee beginnen.
Kijken of het gaat bevallen.
Doelstelling is dus om 5% te zakken. Als het bevalt en beetje opschiet en ik wel m'n massa kan behouden dan doorschieten naar de 12%
Laatst bewerkt: 13 aug 2012