De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Mooi om te lezen. Hopelijk krijgen we over 5 jaar dezelfde (of nog verergerde) situatie bij PSV te zien. Wat een wanbeleid.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    In hoeverre het waar is moet ook nog maar blijken, het blijft de televaag. Daarnaast kun je toch niet zoveel cijfertjes verbuigen als beursgenoteerd "bedrijf"? Maar goed, gelukkig hebben ze een andere koers genomen.

3. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ze kunnen inderdaad niet zoveel "verbuigen". Dat zal dan ook de reden zijn voor de huidige zuinigheid, en het laten gaan van belangrijke spelers. (alhoewel 8,5 miljoen gewoon een goed bedrag is voor dat ventje).

Ook het feit dat ze bij de KNVB nog ingedeeld zijn in de veiligste categorie 3 zegt wel wat. (alhoewel PSV daar ook in zit :+ ).

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Nou hondenkop, dan laat je hem toch lekker naar het buitenland gaan. :emo:

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Assaidi gaf toch eerst aan het niet voor het grote geld te doen? Dan nu opeens wel? Spelersmakelaars zijn echt te belangrijk geworden deze tijd.

Ik zag Assaidi eerst graag komen, door dit gezeur hoeft het van mij ook niet. Sana was gister prima bezig, altijd nog een alternatief.

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Eigenlijk is het ook gewoon triest.

Hoeveel zou ie bij Heerenveen verdienen, een tonnetje of 4-5 ?
    En Ajax biedt m dan blijkbaar meer, maar dat vindt ie niet voldoende..

Waar hebben we 't over, ik ben al blij als ik een verhoging van 100 euro bruto krijg. :+

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Nou, ik denk eerder dat kwalletje Raiola hem heeft ingefluisterd nog even dwars te zitten.

8. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Uiteindelijk neemt ie zelf de beslissing natuurlijk, die Raiola zal m ongetwijfeld vele miljoenen hebben beloofd als ie in het buitenland tekent, maar toch. :+

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij een vrij goedkope manier om de verkoop van Anita goed te praten. De woede van de supporters naar VdBoog en Coronel verschuiven. Vrij triest imo.

Ik vind dat Ajax teveel waarde hecht aan het financieel gezond zijn. Tuurlijk is de financiële situatie kut, maar ik denk alsnog beter dan de meeste topclubs. De enige club die het financieel prima doet is Arsenal. Nou daar word je ook echt niet blij van.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Meen je dit nou?
    Elk jaar 20 miljoen afschrijven waardoor je de verkopen van spelers (zoals Anita) direct moet pompen in aflossingen word je toch niet vrolijk van. Al helemaal als je helemaal geen spelers zou verkopen.

Daarnaast, volgend jaar! Financial Fair Play! _O_ (ok ik vrees ook voor een regelgeving die niets zal veranderen maar toch).

Dat comment over Arsenal vind ik bullshit. Zowat de halve Bundesliga doet het goed toch?

Oja over financiën gesproken: RVP lijkt op weg te zijn naar Manchester. Kassa voor Feyenoord.

Laatst bewerkt: 13 aug 2012
  11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dacht dat City eerst van Dzeko en Adebayor af wil voordat ze RvP gaan halen? Nu ook al Rodwell gehaald dus dat wordt dan vast exit voor Nigel

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag hier ook eigenlijk geen mening over hebben. Snap te weinig van financiën. Geen idee hoe aflossingen/afschrijvingen bij andere clubs gaan.

Overigens wel BS dat Assaidi nu ineens naar het buitenland wil. Hij wilde toch bij zijn familie blijven?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Verkeerde club uit Manchester, gaat om United. :+

Laatst bewerkt: 13 aug 2012
  14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.715
    Dat wil hij waarschijnlijk ook niet, maar dat gebruiken ze alleen om Ajax te forceren meer salaris te betalen. :emo:

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    De ooit zo fameuze Bunnik-side.....:

daar is echt helemaal niks meer van over. Sowieso niet van Utrecht trouwens, helft van het stadion was leeg. In dit stadion ook al van die klote klappertjes.

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zonde hoor. Twente stadion zat ook niet echt vol.
    Slecht voor (ja daar is ie weer) het Nederlandse voetbal.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Denk toch dat een gedeelte van SK houders nog gewoon op vakantie is

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944

Hier nog het filmpje van Maaskant. Die blik van Hans Nijland op het einde :lol:

19. 7Quaresma

7Quaresma A.F.C. Ajax

Leuk Bevonden:
    1
    Jaap Stam is hier niks bij. :lol:

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ZWEITEN RANG, ZWEITEN RANG:lol:

Deel Deze Pagina