[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    He bah, nou weet ik zelf ook nog niet wat ik ga stemmen maar de SP vind ik al helemaal niks.

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Logische trend dit. Het gaat slecht met het land en rechts heeft er een potje van gemaakt. Alles is afgelopen jaren steeds individualistischer geworden, dus nu de economie op z'n gat ligt heeft men weer behoefte aan een sociaal vangnet.

3. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    We weten dat zelfs de SP ons niet zal redden maar wat dachten jullie van die 5-partijen, die doen het lekker, ons lekker even een poot uitdraaien. Zolang je op deze manier gaat bezuinigen kom je er niet. Als je mensen het geld afneemt komt er echt geen vertrouwen in de economie. Je zal de BTW en dat soort belastingen eerder omlaag moeten drukken zodat er wat meer speling komt. Dan maar een jaartje een hogere schuld maar anders kom je er niet.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ben benieuwd of de SP hun anti-Europa beleid blijven voortzetten.

5. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Samen met d PVV kunnen ze een heel eind komen mocht de PVV hun primaire doelstelling laten vallen. Hopen dat al die gemaakte plannen teruggedraaid kunnen worden.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De SP sámen met de PVV?

7. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, waarom niet? Niet dat ik het hoofdplan van de PVV steun maar onthoudt een ding, er zal geen enkele partij instemmen met wat de PVV met hun anti-islam standpunt wilt.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Even offtopic, maar ben ik de enige die vaak kan genieten van het gemiddelde niveau van de nu.nl reacties? :+

9. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak is dat goed te zien aan de plusjes of minnetjes. Je wordt er keihard afgestraft!

10. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat gaat niet gebeuren en de SP zal nooit met PVV samen willen werken. PvdA wil dat ook niet en VVD heeft al gemerkt dat het niet werkt.

Het was even een trend.. mensen willen altijd een zondebok als het niet goed gaat, maar uiteindelijk zal de PVV nu doodbloeden denk ik.

11. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik niet, veel mensen zijn tegen het besluit van die 5 partijen dus stemmen ze maar als protest op de SP of PVV maar i.i.g. niet op 1 van de 5. Maar om nou te zeggen dat het de schuld van de PVV vind ik nergens over gaan. Kwam ik ooit tegen als uitleg:

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Genieten? Ik word er altijd bijzonder treurig van, maar ik klik er wel altijd op. Ik ben dan toch wel nieuwsgierig naar het niveau.

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Als ik een slechte dag heb lees ik weleens de comments, zodat ik weet dat het altijd erger kan. :+

Over de politieke peilingen gesproken, morgen staat de nieuwe stemwijzer online. Het is altijd wel interessant om te zien wat er bij de mede-XBWers uit komt.

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat is wel een mooie afspiegeling van onze maatschappij.

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    [yt]PqriRI2rNfc[/yt]

Fijn joh, die tasers bij de NYPD :emo: Achterlijk paranoïde coppers in de VS.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Inderdaad. Had hem dan in het been geschoten ofzo, maar dit. Niet terecht werd er al gezegd. :emo:

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    En de soap gaat door. :emo:

19. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik walg van deze praktijken. Stemmentrekkerij is het!

Alleen de VVD is eerlijk in hun verhaal: Dit is nu het beleid, dat houden we aan, maar straks willen we een sociaal leenstelsel. Je kunt dat misschien niet leuk vinden, maar het is wel eerlijk. Al die andere partijen lopen gruwelijk populair te doen. Bah.

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.762
    Vooral dit:

:emo:

Deel Deze Pagina