De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Sneijder had constant Defour op zich, vond hem inderdaad niet uitgesproken genoeg. Robben had ik explosiever verwacht, Nigel was matig.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vond het niet eens slecht vandaag. 1e goal Belgie was een lucky na het afkesten en 3 en 4 was gewoon falen van Steek die gewoon niet meer opgeroepen moet worden.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.663
    Steek was inderdaad drama. Krul op dul!

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lang geleden dat hij het niveau van vroeger gehaald heeft. Zowel in Oranje als in Italie.

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Steek is het vaak alles of niets. Dat was ook al bij Ajax zo. Of hij heeft de vorm van z'n leven of het is helemaal niets.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gelukkig wilde ik Krul al voor het EK, maar werd toen helemaal belachelijk gemaakt 8).

:D

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.663
    Rot op joh!

8. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Touche

Maar als van Bommel er nog bij was en Krul op goal stond, dan was het zeker 1-6 geworden.
    Manneke pis mijn reet.Dan hadden jullie zotte Vlamingen wel anders gepiept.

Laatst bewerkt: 16 aug 2012
  9. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Dit. Was totaal ontwennig, ging ook zowel geen coaching van hem uit.
    Meerdere malen bleef die ook gewoon staan, terwijl die makkelijk in de bal zou kunnen komen om te kaatsen.
    Wel gay dat we geen enkele ervaren beer in NL hebben, met het voetballende en tactisch vermogen van een Anita of Clasie.

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nigel heeft al z'n handen vol aan zichzelf, laat staan dat hij de jonge gasten kan helpen.

11. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Anita op die plek hands down. Ik vond de debutanten-achterste linie trouwens 10x beter dan de ervaren-achterste linie. Mathijssen en Heitinga zijn echt poepie slecht.

12. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    De defensie van de 2e helft deed het inderdaad prima in de 1e 20 minuten. Dat ze daarna van slag raken door Nigel en Stekelenburg is niet zo vreemd. Er ging in ieder geval regelmatig een bal naar voren in plaats van continu die ballen breed van Mathijsen naar Heitinga en terug.

Volgende keer Anita en Clasie ieder een helft in een oefenpot in plaats van Nigel en dan is die ook meteen klaar.

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik ben het eens met de heren hierboven; Anita of Clasie ipv de Jong op de middenveld is het proberen waard.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het nog niet, de Jong was gister niet goed maar hij is dit systeem natuurlijk ook niet meer gewoon. Daarnaast is het blok achter hem ook niet echt een zekerheidje dus dat dat allemaal wat onwennig is is volgens mij nog wel te verklaren.

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Heeft Heitinga eigenlijk al zijn top bereikt, ik vind hem na zoveel jaar nog altijd niet geweldig spelen?

16. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    1-6 :lol: Wat heeft manneke pis hier nu weer mee te maken? Volgens mij valt het je nogal zwaar 8)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Aan de hele verdediging moet gewerkt worden. Rechtsback heb je van der Wiel en van Rhijn. Kunnen beide prima zijn maar verdedigend zijn ze altijd kwetsbaar. Heitinga is gewoon niet goed meer sinds die in Engeland voetbalt voor een of andere reden. Mathijssen. Ja snap niet dat die nog opgeroepen wordt. Die gast is al over de 30 en gaat nu naar Feyenoord om af te bouwen. Heb je niks aan over 2 jaar. Linksback heb je dus nu Willems en BMI. Maar die zijn hetzelfde als de rechtsback positie. Verdedigend zwak. Alleen Pieters is wel een goede maar ja het is afwachten of die op zijn oude niveau terugkomt.

Het is tijd om echte verdedigers op te stellen die gewoon verdedigen ipv van aanvallen.
    Bij andere teams hebben ze ook niet constant verdedigers die erover heen komen

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Portugal heeft Coentrao en Pereira, Engeland heeft Cole en Walker/Richards, Spanje heeft Alba en Arbeloa, Italië Maggio en Balzaretti, en ga maar door. Ook allemaal aanvallend hoor. :)

19. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Willems - BMI - De Vrij - VDWiel

Prima voor WK2014. :)

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon de jeugd de kans geven inderdaad, daardoor worden ze op den duur ook meer ervaren. Hoeven we niet meer terug te vallen op twee bejaarden.

Deel Deze Pagina