De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ajax moet ook gewoon een verdediger kopen, niet een aanvaller. Zo besparen ze weer. :cool:

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En nou optiften met je nieuwe beleid. Geen Narsingh en geen Assaidi. Stakkers.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Wel Sana. :cool:

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heeft idd een goede indruk achter gelaten maar ik vind het altijd zo raar dat een speler op zijn 23ste nog in Zweden speelt. Dan kan het imo nooit een toptalent zijn of alle andere clubs moeten blind zijn :+ Maar voor het bedrag wat Ajax betaald heeft kun je niet echt een miskoop doen

5. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax moet zich eerst gaan richten op een centrale verdediger en verdedigende middenvelder.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Eensch , Narsingh was een mooie versterking geweest maar je moet wel oog houden voor de zwakke plekken in de selectie en niet perse alleen maar vleugelspelers willen halen

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Sulejmani en Ebecilio zijn een zwakke plek in de selectie. En dan te bedenken dat Boerrigter chronisch kreupel is en Sana een enorm risico is.

8. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar we kunnen Ajax niet kwalijk nemen dat ze daar geen 1.6M salaris voor over hebben. Jammer dan.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Onze aanval is al tijden bedroevend. Dat we kampioen zijn geworden doet daar niets aan af. Een Assaidi of Narsingh was misschien wel net zo nodig als een LCV of VM.

Maar ik reken echt op helemaal niks meer. Wat een ontzettende kut transferwindow. Werkelijk alles verkopen voor veels te lage prijzen en zelf niks uitgeven.

10. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    :{

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik overigens nog steeds niet.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dafuq? 8)

12m voor Vertonghen met 1-jarig contract?
    8.5m voor Anita die een half jaar goed heeft gespeeld?
    1m voor ozbiliz die te slecht is voor de eredivisie?

13. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    8.5+bonussen (al reken ik niet op een kampioenschap voor de Spurs :+ )

Anita is een uitstekende verdedigende middenvelder (samen met Vertonghen misschien wel grootste aandeel in laatste kampioenschap), alleen kwam iedereen daar pas te laat achter. Plus lag nog lang vast dus was zeker ook voor Ajax zelf nog van belangrijke waarde.

Jippie, één miljoen voor een jeugdspeler die niet veel heeft laten zien omdat hij zo ongeveer altijd geblesseerd is.

14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Dus Assaidi speelt zaterdag niet tegen Feyenoord èn hij gaat niet naar Ajax. Ik vind het top. :+

15. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Yippiekayee.
    Had het walgelijk gevonden, hoe goed die ook kan ballen, om kutkop assaidi in ajax te zien.
    Altijd al een darm van een jong gevonden.Kijkend naar de verhalen van afgelopen weken, toch vrij goed ingeschat.

Laatst bewerkt: 16 aug 2012
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    De Vrij speelt morgen niet mee...

Kut Oranje ook :+
    Die geruchten van John houden ook maar niet op btw.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mathijssen _O_.

Zou leuk zijn voor Feyenoord en de Eredivisie, als hij kan spelen. :)

Precies! :D

Nog meer van Elfrink en Slegers:

- Rond Toivonen, Manolev en Vukovic komt nog serieuze beweging.
    - Toivonen speelt ipv de geblesseerde Wijnaldum, en Zanka op de bank ipv Derijck
    Hij verkiest #zanka boven #derijck omdat die twee elkaar volgens hem niet veel ontlopen.
    - Advocaat wil graag nog één versterking, maar kan alleen als er verkocht wordt. Hoogstwaarschijnlijk gaat het om de defensie, door komend citaat.
    Een citaat: 'Wie bij PSV in de verdediging staat, moet 1 tegen 1-duels kunnen winnen. Als je dat niet kan, hoor je hier niet thuis.'
    - Het is niet Martina:
    #advocaat was vandaag in vorm. Op duidelijk wijze wees ook hij, na #Brands, belangstelling voor #martina van #rkc van de hand.
    'Cuco wie', vroeg #advocaat. 'Met alle respect, dan ga ik net zo lief met #Hutchinson verder.

Laatst bewerkt: 17 aug 2012
  18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat de transfermarkt nu pas echt op gang komt.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Voor Ajax sowieso, tenminste, dat neem ik aan. Sana hebben ze, maar er komen toch nog wel wat spelers bij. Moisander en Maher? Package-deal, zou kunnen.

Al zie ik Maher en Viergever liever als package-deal naar PSV komen, als Toivonen verkocht wordt.

Nieuwe shirt van Assaidi bij Liverpool:

#11 dus, netjes hoor. Ik moet hem daar nog maar zien slagen, maar het lijkt me een goede aankoop, aangezien Liverpool redelijk zwakke flanken heeft. Downing werd als topaankoop gezien, maar heeft ook knetterhard gefaald :lol:.
    En hij had al rugklachten in de Eredivisie.. moet hij daar eens een bodycheck krijgen :+.

Laatst bewerkt: 17 aug 2012
  20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Liever Viergever dan Moisander svp. Verder een vervanger voor Anita. Alhoewel Denswil volgens mij ook op die positie kan spelen. Vermoed dat FdB met Serrero op die plek gaat spelen; of iig dat gaat proberen.

Deel Deze Pagina