De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nee, Denswil laat je niet op de plek van Anita spelen.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maar Serero is toch dat kleine, fragiele dribbelaartje? Die kan je toch niet op de controlerende positie zetten? IMO moet daar een stofzuiger staan, of in ieder geval iemand die er met de kont inbeukt. En dát kon Anita wel, met z'n Antilliaanse kont :+.

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ja, heb je gelijk in, maar toch vermoed ik dat FdB dat gaat proberen, als er geen vervanger voor 31 augustus wordt aangetrokken. Ben benieuwd hoe het a.s. zondag wordt ingevuld.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    NEC wordt niet makkelijk, net als Roda JC voor PSV. Leuk weekend dus. :)

Wellicht een rare, nergensopslaande gedachte, maar zou Blind niet op de controlerende middenvelder-positie kunnen spelen? Hij is aanvallend niet slecht, m.i., en hij is redelijk hard in zijn spel. Als verdediger is hij direct de klos als hij een fout maakt (en die maakt hij iedere wedstrijd wel één, of meer), maar als controleur zou hij het best kunnen?

Anita was ook geen spelmaker, net als Blind, dus ik zie niet waarom het niet zou kunnen. Het lijkt me iig beter dan Serero, en dan komt er ook nog 's een plekje vrij achterin :). Voor Dijks/Van Rhijn/Denswil.

Laatst bewerkt: 17 aug 2012
  5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wedden dat Frank voor Moisander gaat. Laten we hopen dat AZ zijn vraagprijs verhoogt omdat het einde van de transferwindow in zicht komt.

6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben allang blij dat ze Mathijssen niet hebben opgepikt omdat hij transfervrij was. Dat die geen acceptabel niveau meer haalt werd woensdag pijnlijk duidelijk.

Viergever of niemand wat mij betreft.

Edit: oh, en nu Assaidi niet doorgaat omdat hij perse 1.6 miljoen wilde verdienen kunnen ze de pijlen maar beter richten op Wildschut.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Geen Moisander inderdaad. Als je dan toch geld gaat uitgeven, neem dan meteen Viergever.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    En Nuytinck?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    En Malki?

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Internationaal gezien wel maar voor de Eredivisie is hij meer dan voldoende. Schat hem op het moment nog wel hoger in dat Moisander, Viergever en Nuytinck

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoorde op de radio dat Buttner in de deal met Janssen betrokken is?!

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zag ik vandaag ook op wat voetbalsites voorbij komen idd, lijkt me niet minder dan Blind als LB :+

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Komt van Sport1, die verzinnen alles ter plekke.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Maher gaat niet komen, dat riep ik eerst ook vol enthousiasme maar helaas is zo'n speler absoluut niet nodig. Pas bij het vertrek van Eriksen zou er pas echt iets vrijkomen voor zo'n speler, waar je dan eigenlijk ook al Serero heb staan als opvolger.

Ik zie graag Nuytinck of Viergever komen. Ik hoef geen vlankaanvallers er bij voorlopig.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Geen flankspelers? Wie heeft Ajax nu daar staan? Sana die één halve wedstrijd leuk heeft gevoetbald, Boerrigter die rondloopt met een slepende blessure, dikke Sulejmani waar niemand blij van wordt, Lukoki die 99% van de keren balverlies lijdt en niet het niveau aankan van Ajax.. wie nog meer? Oja, Ebecilio. Nou, daar word ik ook niet warm van.

Mwah, ik vind Mathijsen wel echt matig, die loopt echt té vaak te slapen bij Oranje. Dan ziet hij z'n tegenstander weglopen, en gaat hij pas een seconde later meelopen. Die gaat het ook niet winnen van BMI en De Vrij, denk ik.

Dat gaat Verbeek ook echt wel doen, denk ik. :+
    Ik zou Moisander ook niet willen, Ajax zijnde, want ik vind hem voetballend niet echt sterk. Hij is vooral lomp en zit te vaak (IMO) geen idee achter zijn ingrepen.

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Echt triest dat zoiets kan gebeuren, hij heeft 1 taak en dat is verdedigen en zijn man in de gaten houden. Hij is natuurlijk niet de enige speler waar dit bij gebeurt maar ik vind het niet logisch, als voetballer zijnde. Kan al veel doen voor een wedstrijd. :p

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij grijpt vaak ook nog onnodige rode kaarten.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    meh, ik geloof niet zo in huren. En helemaal niet als het dan zo'n (getalenteerd) probleemgeval is

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Heb er wel vrede mee. Voor Denswil komt dit te vroeg.

Deel Deze Pagina