De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Slechter dan Daley Blind is niet zo relevant aangezien we nu met Van Rhijn spelen. Ik vond het juist zo goed staan met Van Rhijn én Van der Wiel in de basis. Moisander vind ik echt dramatisch.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Voor hoeveel heeft PSV zijn defensieve versterkingen gehaald? Oh, wacht die hebben ze niet gehaald. :+

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Wat heeft dat er nou weer mee te maken?

4. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zou Vidic vanavond mee spelen met Man. Utd?

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat ik als PSV'er iets zeg over een (toekomstig) Ajacied, moet er natuurlijk een geweldige comeback richting PSV komen hè. :{

Uh, ja, toch wel. Zanka, alleen moet ie nog wennen en helemaal terugkeren van z'n blessure. En Derijck gaat wss weg, en dan kan er een nieuwe verdediger gehaald worden.

6. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ik zat maar wat te dollen hoor. ;)

Als PSV iets moet doen is het 'ik-verdedig-met-een-rollator-Bouma' lozen.

7. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeer waarschijnlijk wel, de andere verdediger zal alleen puzzelen zijn. Allemaal geblesseerd dus dat zal carrick worden denk ik

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij is niet van PSV-niveau, maar de wedstrijd tegen Roda speelde hij erg goed, foutloos eigenlijk. Maar Marcelo was daar ook redelijk, op twee foutjes na.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

idd, Derijck kan toch op dezelfde plek spelen? Waarom krijgt die nooit de kans?

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik vond dat juist prima werken. Oke NEC bracht ook niet een echte test voor de verdediging, maar van rhijn doet het ook in het midden prima.

Enige nadeel is dat van rhijn ook rechts is en dat merk je heel erg in zijn spelopbouw dan. Alleen is moisander ook rechts toch?

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Geloof me, Derijck doet (niet ís!) het slechter. De rust die hij had op het begin is helemaal weg. Verdedigend ook zwak(ker).

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja maar dat kan toch komen als je hem even de kans geeft. Is volgens mij vooral een kwestie van vertrouwen en gewenning.

Ik zou hem met Bommel ervoor die een beetje stuurt nog wel een kans geven als ik PSV was

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij is links, maar met rechts ook redelijk. Maar wel raar als je zometeen Van Rhijn op de bank moet zetten voor (met alle respect) Moisander..

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Misschien word VD Wiel nog verpatst :+

Links centraal achterin lijkt me sowieso niet de plek voor van Rhijn, en gister was nou niet echt een goede graadmeter, NEC deed gewoon eigenlijk niet mee

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Als PSV nu Moisander had gehaald voor die 2.1 miljoen euro, was hij dan wel goed geweest?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In ieder geval wel beter dan Bouma :+

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja he he, ik ben nog beter dan Bouma!8)

18. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Van Rhijn moet gewoon rechtsback of rechts centraal achterin. Die komt echt wel aan 20+ wedstrijden dit seizoen verwacht ik. Dat is goed, want zo'n jongen kan je niet gelijk 50 wedstrijden laten spelen in 1 seizoen.

19. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Van Rhijn moet op RB spelen, niet op LCV. Hij moet zich focussen op één positie.

Dus wat Funkxual zegt.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je zou toch verwachten dat als Buttner naan United kan dat er ook nog wel iemand moet zijn die een zakje geld voor VD Wiel over heeft,..

hoop dat daar nog wat speelt

Deel Deze Pagina