[XOne] Lollipop Chainsaw

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 jul 2011.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat nou goede kant... Rayman Origins was na 2 weken al 17euro en die was veel beter.. CMONNNNN

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Lol, kwam de game tegen in de bibliotheek, dus maar meegenomen. Wat een foute game, daaaamn. 'Zombies suck dick at driving!' 8) Geweldig slecht.

3. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Kan iemand ff uitleggen hoe het saven midden in een level werkt?
    Ik krijg wel steeds een save icoon rechts onderin maar als ik wil stoppen moet ik weer steeds overnieuw het level doen..
    Heb het 2de level nu al 3x gedaan hierdoor8)

4. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Eindelijk de game op 1000 aangezien het best pittig was.;)\o/

Erg genoten van deze game..
    Jammer dat die zo underrated is...

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Is het spel zo underrated? Ik denk dat het wel meevalt. Ik heb het spel nu ook een paar dagen voor de Playstation 3. Nog niet zoveel gespeeld, maar het is gewoon een lineaire hack and slash titel. Ik zie een hoop mensen die interesse hebben in het spel, maar eerlijk is eerlijk, 60 euro is het niet waard. Ik heb het spel tweedehands gekocht voor 24 euro. Dat is net een schappelijke prijs. Ik vermaak me er prima mee. Het vechten wordt ook een stuk leuker als je meer combo's koopt. De sfeer en de humor maken de game, de gameplay is toch wel middelmaat. Ik ga de game zeker nog de nodige uurtjes met plezier spelen, maar ik heb nu niet het idee dat ik de Game of the Year in huis heb gehaald.

Deel Deze Pagina