Lol, kwam de game tegen in de bibliotheek, dus maar meegenomen. Wat een foute game, daaaamn. 'Zombies suck dick at driving!' Geweldig slecht.
Kan iemand ff uitleggen hoe het saven midden in een level werkt? Ik krijg wel steeds een save icoon rechts onderin maar als ik wil stoppen moet ik weer steeds overnieuw het level doen.. Heb het 2de level nu al 3x gedaan hierdoor
Eindelijk de game op 1000 aangezien het best pittig was.\o/ Erg genoten van deze game.. Jammer dat die zo underrated is...
Is het spel zo underrated? Ik denk dat het wel meevalt. Ik heb het spel nu ook een paar dagen voor de Playstation 3. Nog niet zoveel gespeeld, maar het is gewoon een lineaire hack and slash titel. Ik zie een hoop mensen die interesse hebben in het spel, maar eerlijk is eerlijk, 60 euro is het niet waard. Ik heb het spel tweedehands gekocht voor 24 euro. Dat is net een schappelijke prijs. Ik vermaak me er prima mee. Het vechten wordt ook een stuk leuker als je meer combo's koopt. De sfeer en de humor maken de game, de gameplay is toch wel middelmaat. Ik ga de game zeker nog de nodige uurtjes met plezier spelen, maar ik heb nu niet het idee dat ik de Game of the Year in huis heb gehaald.