De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Engelse clubs houden er van om het geld binnen Engeland te houden. Je had laatst toch een speler of 2 die naar West Ham vertrokken voor een bedrag van 12 miljoen euro/pond of hoger. Terwijl die club die de spelers verkocht gedegradeerd was.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    En voor Vertonghen 8-9 miljoen in 80 termijnen. :F: We hebben ons weer laten naaien.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Nee, binnenlandse transfers daar in Engeland zijn gewoon altijd zo hilarisch, omdat die gasten al "ervaring" hebben. Kijk naar die draak van een Carroll. :lol:

4. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Er zit nou eenmaal een verschil in een speler die het wekelijks in de eredivisie laat zien en in dit geval Dembele die het in de PL laat zien.

Dembele speelt wel fantastisch sinds hij op het middenveld staat, bij Match of the Day waren ze ook lovend na zijn optreden tegen Man Utd. Hij is zo sterk en snel en kan een man passeren, dat kunnen niet veel spelers vandaag de dag.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat er verschillen zijn, maar een verschil van 120 % omdat ie in een andere competitie speelt, vind ik een beetje overdreven. Net als toen met Suarez en Carroll.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Carroll is een (overschatte) engelsman, dat speelt dan ook weer mee

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Buiten het feit om dat ze een 1 jarig contract hebben kun je dit toch niet vergelijken? Van Persie had ook nog maar een contract voor een jaar en heeft veel meer gekost. Sowieso betaal je voor verdediger normaal minder dan voor een middenvelder/aanvaller ongeacht de competitie

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Welke clubs zouden het zijn? Volendam? Telstar? AGOVV? :+

Oh, en Mats Rits heeft bij de laatste wedstrijd van Jong Ajax eindelijk z'n rentree gemaakt. :)

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Berbatov nieuwe spits van Juve. Pure rasvoetballer en ik denk dat ie kan slagen. Prima overbruggingsoptie tot ze hun topspits gevonden hebben.

Julio Cesar nu officieel van QPR. Doet me pijn... Het leek heel gewoon om zo'n geweldenaar als keeper en persoon op doel te hebben.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Met alle respect voor QPR maar had hij geen betere club kunnen krijgen of was er verder niet veel interesse? Of heeft QPR hem een belachelijk hoog salaris gebodeN?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
  12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hij wilde, aldus geruchten, niet voor een andere ploeg in Italië spelen, Tottenham ketste af (waarschijnlijk vanwege salaris) en Inter heeft hem een bonus van 3 miljoen meegegeven (moest weg vanwege z'n hoge salaris, wilde geen salary cut). Los daarvan denk ik dat QPR goed betaalt. Ik las iets van 2,5 miljoen per jaar. Dat is volgens mij ongeveer evenveel als Inter hem wilde bieden (verdiende iets van 4,5) in z'n nieuwe contract, maar dat weigerde hij destijds, en toen kocht Inter Handanovic.

Ik gun hem al het beste en hoop dat ze hem daar waarderen. Geweldenaar.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wel leuk om weer eens een Italiaan in Engeland te zien!

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Welke Italiaan is er naar Engeland dan?

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dafuq, je meent dit? :+

Rood voor de Zeeuw 8)

Laatst bewerkt: 29 aug 2012
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lekker scherp! 8)

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dit wordt een walkover 8) :)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nooit een fan van hem geweest. Beetje zelfde als Gomez. Ongelovelijke reddingen maken en dan bluderen op een simpele bal. Soms lijkt het of dat de Braziliaanse keepers alles met net iets te veel flair willen doen. Hij was ooit natuurlijk een aanvaller 8)

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ze hebben nu zeker pas de beelden bekeken? :+

20. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    West Ham Updates‏@UpdatesWHU

Breaking: Deal agreed with Ajax for the transfer of Miralem Sulejmani to West Ham. Details will stay undisclosed. (via @Agent_WHU) #whufc

En z'n vriendin heeft het over ''new city, new change''.

Laatst bewerkt: 30 aug 2012

Deel Deze Pagina