Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    In september worden heel veel WP8 toestellen aangekondigd, te beginnen op 5 september met Nokia.

Hehe nou ik vind van wel, hoe minder we zien al maanden van te voren dan hoef je ook niet echt naar iets uit te kijken. :9

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Oh ik dacht al. :p Oktober waarschijnlijk met W8?

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah zeker maar als je bijvoorbeeld nu een Lumia 900 aanschaft ben je dus mooi ff de lul.

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Dat valt wel mee, de telefoon blijft gewoon werken hoor en de update naar 7.8 komt er ook nog aan dezer maanden. Maar idd wel balen als je hem voor de volle pond hebt gekocht, maar aan de andere kant kan MS ook niet anders aangezien WP8 op een andere kernel loopt dan WP7 dus dan ben je gewoon fuckt. Ik ben blij dat ik geen Lumia 900 heb gekocht en al sinds het begin de HD7 en Venue Pro ben nu na meer dan twee jaar wel toe aan een nieuwe phone. Maar voor de mensen die net instappen snap ik dat ze het klote vinden.

5. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb hem nog extra goedkoop nieuw gekocht, en zal hem verkopen voor 180 euro(lumia800). Toch wel mooi prijsje voor een 3 maanden oude telefoon :)
    Heb lumia800 zelf gekocht om te kijken of WP toch iets voor mij is aangezien ik er nog nooit een heb gezien/aangeraakt, maar ben er toch erg blij mee.

Wel jammer van die klote whatsapp en dat de Personen hub, msn contacten, fb contacen en sim contacten door elkaar gooit, maar zo'n ramp is het niet, alleen jammer.

6. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    In de personen hub kun je contacten van verschillende services aan elkaar koppelen. Als de naam en overige gegevens hetzelfde zijn doet WP dit automatisch al.

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]moJ9T5pgKkA[/yt]
    Nog een weekje! \o/

8. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt het dat er nog een event is in berlijn waar WP8 ook word tentoongesteld in de periode 5sep-10sep? Of vind Nokia World zich daar juist plaats :+

Ik ga namelijk 5 september t/m 8 sep naar berlijn en had iets over WP8 gehoord dat er daar iets is :)

9. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Heb me vorige week een Lumia 800 gekocht om eens te proberen hoe het werkt. Moet eigenlijk nog een jaar met mijn SGS 2..
    Ik ben tot nu toe positief verrast door windows phone (7.5). Het werkt erg goed en ziet er strak uit. Alleen erger ik me aan kleine dingetjes, zoals het niet kunnen uitzetten van het automatisch draaien van het scherm in liggende positie? En een shortcut naar het aan/uitzetten van de dataverbinding. Ook is Whatsapp tergend langzaam.
    Toch denk ik er serieus over om niet meer terug te gaan naar Android:thumbs:

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Nokia World word bij mijn weten gehouden in New York 5-6 september.

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De IFA is nu in Berlijn.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb vandaag voor de 3e x met Titan terug maar het zit allemaal niet mee. Ik start hem op en dan krijg je een scherm dat je weer opnieuw begint en dat htc je helpt met de instellingen. Kom dan gewoon in het hoofdscherm terecht zonder dat htc me heeft geholpen met allerlei instellingen. Opzich geen probleem, alleen nu ik het menu in ga kom ik er niet meer uit. Hij trilt wel als ik de windows knop op de back knop in druk alleen blijft ie in het menu hangen. Verder het menu in gaat wel.

Denk hang hem ff aan de pc dan kan ik hem updaten maar hij synchronoseerd ook al niet. Probeer htc weer te bellen maar hang al 20 minuten aan de lijn en krijg niemand te pakken. Hang zo wel op want om 21 uur sluiten ze toch en ben bang dat ik het niet binnen een kwartiertje heb opgelosd. Snap niet waarom ik zoveel problemen heb met deze telefoon. Heb hem sinds ik hem heb in december pas 50% kunnen gebruiken omdat er steeds wat mee is!

Edit; WTF na 20 minuten kan ik opeens wel terug al werkt het allemaal heeeeeel langzaam. Ff kijken hoe ik hem kan updaten want hij zegt dat er geen updates zijn :mad:

Laatst bewerkt: 29 aug 2012
  13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    zoo zie net de ATIV S-smartphone met Windows Phone 8 maar dat ziet er goed uit zeg!
    Ik ben overtuigd ben benieuwd naar jullie reacties!

14. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Vind m echt awesome, als de lumia niet komt neem ik deze :)

Maar eens voor het eerst whatsapp downloaden op mn nieuwe lumia, hopen dat de batterij niet ervan doodgaat of het aantast anders gooi ik m meteen weg.
    Zelf kom ik makkelijk 2 dagen rond met mijn lumia 800 en gebruik alleen wifi(thuis & school), waarschijnlijk is 3g de boosdoener maar alsnog wil ik dit graag zo houden aangezien ik dit erg fijn vind :)

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zijn apps voor die een shortcut voorzien naar het de betreffende pagina van de instelling. Moet je nog altijd wel ook nog eens op het On/Off knopje drukken, dus het vereist een druk extra tov die Android widgets.

16. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Kom bij whatsapp niet door de verificatie proces en ik lees op hun site dat ik niet mag roamen maar ik heb een provider die JUIST roamt op het vodafone netwerk, enige idee nu?

17. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

[yt]EJsX3yzGUQo[/yt]

En voor de mensen die het gemist hebben, hier de rest van de Samsung toestellen, naast de nieuwe.

Ik wacht persoonlijk op Nokia WP8.

JBL werkt samen met Nokia voor speakers hieronder de eerste foto.

LOL!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 30 aug 2012
  18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    !!!Gerucht!!!
    (DIT IS EEN GERUCHT, EN VOLGENS MIJ ZO FAKE ALS HET MAAR KAN!!!!)

HTC ACCORD
    HTC Accord- WP8 MSM8960 – 1.5 Ghz Dual Core ROM 8gb/16gb HD Screen 720×1280 Camera 8mp NFC support microSD card support.

Flashy maar wel een beetje een Lumia rip-off!

Laatst bewerkt: 31 aug 2012
  19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vind ze beide maar zo lelijk als de nacht eigenlijk :+

20. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Vind ik ook!

One brand to rule them all!