Heb vandaag voor de 3e x met Titan terug maar het zit allemaal niet mee. Ik start hem op en dan krijg je een scherm dat je weer opnieuw begint en dat htc je helpt met de instellingen. Kom dan gewoon in het hoofdscherm terecht zonder dat htc me heeft geholpen met allerlei instellingen. Opzich geen probleem, alleen nu ik het menu in ga kom ik er niet meer uit. Hij trilt wel als ik de windows knop op de back knop in druk alleen blijft ie in het menu hangen. Verder het menu in gaat wel.
Denk hang hem ff aan de pc dan kan ik hem updaten maar hij synchronoseerd ook al niet. Probeer htc weer te bellen maar hang al 20 minuten aan de lijn en krijg niemand te pakken. Hang zo wel op want om 21 uur sluiten ze toch en ben bang dat ik het niet binnen een kwartiertje heb opgelosd. Snap niet waarom ik zoveel problemen heb met deze telefoon. Heb hem sinds ik hem heb in december pas 50% kunnen gebruiken omdat er steeds wat mee is!
Edit; WTF na 20 minuten kan ik opeens wel terug al werkt het allemaal heeeeeel langzaam. Ff kijken hoe ik hem kan updaten want hij zegt dat er geen updates zijn
Laatst bewerkt: 29 aug 2012