[HumblebeeRC] In water gevallen.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door being-xboxed, 13 sep 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb snel hulp nodig. Ik weet dat dit in het bestuurbare heli en auto topic moet maar ik heb echt snel hulp nodig.
    Mijn HumblebeeRC helicopter is in een sloot gevallen. Hij heeft er een paar minuten ingelegen. Ik heb hem thuis met de fohn gedroogt. Of hij helemaal droog is weet ik niet.

Toen ik hem aan zetten toen ging hij wel draaien alleen reageerde hij niet meer op de afstandbediening. Toen ik hem op wou laden deed hij heet zelfde terwijl hij gewoon uit stond.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Ik ben een total n00b dus ga niks technisch noemen AUB. Ook niet reageren van: HaHa sukkel! ofzo want dan zeur ik net zolang bij een moderater tot je een ban krijgt.

Bij Voorbaat Dank.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een onderdeel dat heel gevoelig is voor water is de zender/ontvanger.
    Dat is het onderdeel waar ook de antenne draad aanzit.
    Het beste kan je deze even de uit helicopter halen en deze op een warme plek laten drogen.

Omdat het water uit de sloot behoorlijk vies is , zal je de printplaatjes uit de ontvanger/zender ook moeten schoon maken.
    Zelf gebruik ik altijd een schakelaar/printplaat schoonmaak middel.

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  3. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    je moet idd je ontvanger even nakijken. Ik zou deze niet geforceerd schoonmaken (föhn), maar rustig laten drogen. Dan eventueel schoonmaken, moet je de ontvanger wel even openschroeven. De kunt ook met lucht(spuitbusje) even alles schoonspuiten.
    In de ontvanger zitten meestal de servo's geplugd, deze zorgen dat de helikopter kan sturen. die kan ook vast zitten en kun je op dezelfde manier schoonmaken als de ontvanger..
    Als het echt niet lukt kun je hier een losse helikopter bestellen:
    http://www.ckc-automation.nl/p669.html voor €15

Vind ik een erg goede tip:)......ruilen tegen spiderman 2? O-)

Laatst bewerkt: 13 sep 2004
  4. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik kijk morgen of dat hij het dan weer doet. Als hij het niet doet zal ik hem openmaken en dat spul van pikachu kopen. Ook heel erg bedankt voor die reserve humblebee ik zal kijken of dat ik hem zal kopen als hij het niet meer doet.

Moraal van het verhaal: Vlieg nooit met veel wind en op 100 meter een sloor van je vandaan :).

Nogmaals heel erg bedankt jullie 2, Maar ik ruil helaas niet tegen Spidey 2 :)

5. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Vin hem best wel vet

Ik zou graag een betrouwbare site willen hebben waar ik die kan bestellen, want die site die hier boven staad werkt niet helemaal goed.

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb hem bestelt bij www.prijsvechter.nl. Heel veel uitstel, maar dat was omdat de bestellingen niet binnen kwamen. hij kost daar maar 35 euro maar je moet er wel een adapter bijkopen (staat in de opties). Vlieg alleen nooit met harde wind want ik vloog gisteren voor de eerste keer en het was gelijk raak.

7. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik naar de afstand-bediening zit te kijken snap ik er niks van, kan je ook met dat ding naar links en naar rechts vliegen???

of is echt alles mogelijk

zit dit er ook bij
    6x Alkaline AA batteries for controller and 12V accu for in launchpad

Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  8. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Sorry voor de laatte reactie.

Als je de trigger vol induuwt gaat hij na boven toe. ALs je hem wat losser vast houd blijft hij op het zelfde nieveau en als je hem nog losser doet draait hij en gaat hij na beneden. Als je hem na de gewenste positie hebt gedraaid moet je vol gas indrukken en dan gaat hij dir kant op.

Die alkaline batterijen en 12v accu zitten erbij je moet alleen een adapter erbij kopen en dat staat op prijsvechter.nl als opties.

9. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    kan je der ook iets eraan hangen bijv n digitale cam?? En hoe hoog kan je der mee?

10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Als je er iets aan hangt weet ik niet of hij nog zo lekker opstijgt en hij stuurt niet heel makkelijk dus je moet er denk ik eerst veel mee oefenen voor dat je het doet. Hij kan ongeveer 15 meter hoog.

Die van mij is nog steeds kapot maar ik ga er een technicien na laten kijken. Ik kon al bijna de schoefjes niet los krijgen :+

11. brett6579

brett6579 Guest

Er zijn veel bedrijven die beweert dat ze een hoogwaardig product gemaakt en rdikke piemels is een van hen dus ik stel voor dat je om hen te contacteren om te bespreken deze problem.I hoop dat dit zal helpen.

/Mod Gerjan: nee.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dankjewel man, zelfde bij mij gebeurd 25 jaar geleden maar nu weet ik eindelijk wat ik moet doen!

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  14. Remco

Remco Guest

Haha, wat een held, die Brett! Mag 'ie niet gewoon alvast in de Mile? :cool:

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Neen, 1 Remco is wel genoeg dacht ik zo.

16. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Maar hij heet Brett, niet Remco.
    Beetje rare gedachtengang...

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Brett, Remco. Allebei de namen bevatten een r,e en een b.

18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Modder eter
    :eek: dat zijn nog meer dezelfde letters!

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Allemaal Brett.

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Qua humor zitten ze beide op hetzelfde bedroevende lage niveau.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina