De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik zie de kans wel dat het opzet was.

2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Gister las ik dat Berbatov naar Fiorentina ging. In het vliegtuig kreeg die een betere aanbieding van Juventus waar hij op in wilde gaan. En vandaag heeft hij getekend bij Fulham. Er gebeuren rare dingen op zo'n laatste dag.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh lol Braafheid naar Twente. :D

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nuytinck naar Anderlecht.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Heeft het daar in zijn eerste periode gewoon goed gedaan en zal vast ook niet echt duur zijn dus ik snap het van Twente wel

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bedoelde ook meer dat iedereen terug aan het komen is. :)

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Komst van Babel is een topdeal. Een behoorlijke aanwinst voor de aanval, transfervrij, laag salaris en leverde hij ons ooit niet eens 18 miljoen euro op?8)

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kakuta naar Vitesse :).

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vond het altijd een blinde draver bij Ajax, soort van betere versie van Ebecilio. Het leek toen nog wat omdat hij nog jong was en dus 'potentie' had. Hij is echter amper beter geworden en doet nog steeds hetzelfde: beetje rennen en op doel schieten. Hij zal waarschijnlijk niet compleet falen hier en voor een betrekkelijk laag salaris is het misschien nog wel een kleine meerwaarde. Of die meerwaarde het blokkeren van de jeugd (Fischer, Andersen) waard is, valt te bezien.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Je gaat er dus van uit dat hij een basis plaats heeft? En misschien is het voor de jongere garde juist een drive om beter te presteren als ze voor een plaats moeten vechten.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    We hebben niks met te verliezen op Babel. Ligt het aan mij of zie ik hem juist als back up voor Sigthorsson?

12. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    In de spits? Dan heb ik liever Siem de Jong daar staan.

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Spits en linksbuiten zei de Boer dacht ik. Denk eerder dat de Jong tweede spits is maar we zullen zien. Hij is meer voor de breedte idd en denk ik voor wedstrijden waar iets meer ervaring nodig is.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind het prima, is sowieso gemotiveerd.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol die tekst van het AD. :p

16. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Verhoek en bulykin was garantie voor 15 doelpunten. Al was de concurrentie bij twente moordend. Dit vind bulykin denk ik ook niet echt leuk. Weer een buitenspeler erbij die liever zijn man 20 keer een panna geeft ipv een normale voorzet te geven. Heerlijk ook dat douglas blijft. Snap echt niet dat twente hem zo moeilijk laat gaan.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Veel andere opties hebben ze niet toch? Of is er al een vervanger in huis?

18. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Fischer is er nog niet aan toe, dat hebben we tegen PSV om de JC schaal kunnen zien. Die zal gerust wel zijn minuten gaan maken dit seizoen maar zal pas volgend seizoen rijp zijn voor een basisplaats.

19. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ik dacht dat het vorige week speelde. Dan is er nog een week om 1 of 2 talentvolle vervangers te halen (nuytinck). Douglas heeft imo al twee jaar het kampioenschap voor twente vergooid.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou nou je kan ook overdrijven. Misschien zonder Douglas waren ze nooit in de buurt geweest om een kampioenschap te kunnen vergooien? En Nuytinck stond al een tijd in de belangstelling van Anderlecht.

Deel Deze Pagina