[Algemeen] Boeken [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, altijd is ook maar een woord. Maar ik neem het je nog steeds kwalijk dat je Game of Thrones spoilde in een ander topic. :p

Trouwens, wat is de leukste serie van Robin Hobb? Ik heb die serie van de Levende Schepen op mijn e-reader staan, of is er nog een andere serie die leuker is? Heb nog wel tijd voor een serie voordat het schooljaar weer begint en dan weer net moet doen of ik alleen maar literaire boeken lees. :+

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan weet ik in elk geval dat je het meer mensen kwalijk neemt, want ik was toen niet de enige toen er nog veel activiteit was. ;)

Kan me met dit weer niet bewegen om te gaan lezen. Misschien zo nog even.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wilt iemand een €5 kortingsbon van Boek.net? Te gebruiken op het gehele assortiment. minimale bestelwaarde €75 8)

edit: Zo, soms loont het om te wachten. Ik moest nog 1 kwartaalbestelling doen bij de ECI, maar ieder boek wat ik wilde was geen VIP bestelling. Tot vandaag opeens. Het vervolg op het boek wat ik iedere keer in mijn fantasy lijstje zet.
    Eindelijk. :+ Was deze al een jaar aan het bestellen. (Deel 1 is dus De Vloek van de Schaduw)

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hey, dit was me gisteren niet opgevallen op bovenstaand plaatje
    Is dat nu een kolossale maan wat ik daar zie? Wat doet die daar? Mysterieus! :+ (of ik ben iets belangrijks vergeten van het vorige boek)
    Je krijgt er iig wel zin in om gelijk te beginnen. :p

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725

In de wereld crashen natuurlijk :cool:

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Blijft gewoon een freaky maan. :+ Te freaky voor een Zelda game. :p
    Wel een awesome ad had die game (zag em toevallig een paar dagen geleden voor het eerst)

/offtopic. Hoewel... misschien is het dus gewoon stiekem een Zelda boek? :eek:

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Loop je over de lindengracht markt vind je opeens een in perfecte staat verkerende hardcover van Birds Without Wings van Louis de Bernières voor 1 euro :D Al tijden naar op zoek dus mijn dag kan niet meer stuk!

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gregg Loomis bijna uit.

Van de week nog maar even zien of ik zaterdag ga proberen een handtekening van Zafon te krijgen in Leeuwarden. Hij zal ook in Groningen komen.

Weet nog niet zeker of ik er heen ga, want eigenlijks wil ik alle boeken laten signeren. :+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Na Flamel #5 ben ik nu begonnen in The Swarm. En dat is even wennen qua lettergrootte. :+ Vergrootglas nodig
    Hm, komt niet echt over in deze foto volgens mij? Is iig flink klein. :p

Overigens is alle hoop die ik had op het behalen van de challenge nu voorbij. Dit boek heet 881 pagina's. Over een van 670 pagina's heb ik meer dan 2 maanden gedaan. Het is bijna september en ik heb net 8 van de 16 boeken gelezen. Challenge wat verlagen of verder gaan met het idee dat ik het toch niet ga halen? :D

10. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lettertype van Nicolas Flamel is gewoon groot, volgens mij is die rechter niet extreem klein ofzo. :p
    Je moet ook niet van die dikke boeken uitkiezen, maar eigenlijk is het ook wel lame om snel nog wat dunne boekjes te lezen om je challenge te halen.

2e boek van de Godengebieder uitgelezen, vond hem wel beter dan deel 1, beetje jammer dat het nu nog een tijdje wachten is op het derde deel. Als hij er überhaupt gaat komen. ;)
    Nu nog snel even tijd voor een laatste boek voordat l'école weer gaat beginnen, dus aan het eerste deel van De IJzerkoning begonnen. Begint leuk, net een sprookje meets Alice in Wonderland.

11. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe Zafon meteen opgehaald vandaag, is wel een stuk dunner dan Spel en Schaduw helaas:'-(

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, misschien niet extreem klein, maar die sprong van Flamel naar dat nieuwe boek is wel even wennen. Ik weet dat Flamel groter dan gemiddeld is. :p

En nee, dikke boeken uitkiezen is met het oog op de challenge niet bijster slim, maar ik ga mijn boeken niet uitkiezen om maar de challenge te kunnen halen. :+ Ik had gewoon toevallig zin in deze, en laat die nou net een behoorlijk dikke zijn. Ach ja.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Binnen, maar riskeer niet een onnodige treinreis voor wellicht een lange wachtrij om een handtekening te krijgen in Leeuwarden morgen.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    En nu eerst de andere twee lezen? :p

Overigens overal op de stations in Nederland reclame voor het boek. :cool:

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vorige boek van James was geniaal. Net even zijn tweede boek gehaald!

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zegt degene die fan is van Murakami, maar nog steeds Norwegian Wood niet heeft gelezen. :p

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, heeft James Worthy alweer een tweede boek? Toch binnenkort maar eens aan zijn debuut beginnen dan, de recensies/ervaringen zijn alleen nogal tegenstrijdig. :p

18. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Levende schepen is leuk maar de eerste en derde trilogie (over Fitz en the Fool) zijn echt de beste!!

Twee boeken van de laatste tijd die ik bijzonder leuk vond:
    - the hundred year old man who climbed out the window...
    Superlief, grappig, sfeervol, feelgood

- gone girl
    Fucking spannende thriller en goed geschreven!

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ga jij nou maar De Opwindvogelkronieken eens lezen, dan lees je pas echt tot wat Murakami in staat is. :cool:

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vond het eerste boek van hem er tof. De humor, dialogen etc in combinatie met zijn schrijfwijze met onderwerpen als de dood, sex, uitzichteloosheid etc echt machtig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina