En Anelka die kan ook weer op zoek naar een nieuwe club, verdienden beide toch rond de 9 à 11 miljoen.
Misschien wil 1 van hun voor 5 ton in de kuip komen spelen... Wat een drama aanval, met de nummer 10 voorop..
Ja, WTF is al die shit rondom Ronaldo momenteel? Wel mooi voor Ajax, dan gaan we gewoon eerste worden in poule D.
Kunnen ze die interlands niet afschaffen?! Zijn echt niks aan en daardoor is er geen PL/Eredivisie. Beginnen de competities eindelijk een beetje op gang te komen...
+1 Ik had de eerste thuiswedstrijd gemist omdat ik een weekendje weg was en dus gister voor t eerst dit seizoen naar t stadion. Keek ik gister even op de kalender , zijn er tot eind oktober door die lauwe interlands maar 2 thuiswedstrijden (ADO en Groningen)
Wij hebben 3 uitwedstrijden en 1 thuis gehad, die thuis moest ik missen.. Nu dus tot 15 september wachten, voor de kraker tegen Zwolle geloof ik... Utrecht uit kon ik niet, Gelredome wil ik niet meer heen en Heracles uit was ook geen optie. Dus nog geen kans gehad om naar een competitiewedstrijd te gaan...
Gelukkig kan ik er wel van genieten, ook tenminste hele wedstrijden op de tv (heb geen eredivisie live/sport1)