Fitness en aanverwanten [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoezo deze opmerking, denk er nog een keer over na zou ik zeggen.

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.017
    Nee kijk, ik ben de laatste tijd ook aardig gegroeid, naar horen zeggen dan. Krijg precies dezelfde opmerkingen als Flix (jezus man wat ben jij groot geworden bladiebla), maar ik vind het imo niet echt een compliment. Naja, kijk, zeg het gewoon anders. Van: 'Wow gast, wat ben jij gegroeid! Ziet er nice uit man!' ipv die standaard 'pas je nog wel in je shirt', 'beste beukert', blabla. Schijtirritant.

Laatst bewerkt: 31 aug 2012
  4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beste beukert heb ik nog nooit gehoord, miss omdat m'n maaten geen dijenkletser zijn.

Verder, als ik maanden in de gym gezeten heb, en mensen valt het op dat ik groter etc ben geworden en ze reageren echt oprecht van wow, jij bent groot geworden zie ik dat gewoon als compliment en erkenning van mijn bloed, zweet en eelt.
    Zal mij het boeien hoe ze het zeggen, het feit dat ze het zien zegt al genoeg. En daarnaast doe je het voor jezelf, niet voor een ander.

Anyhow, afgelopen zondag weer met veld training Football begonnen.
    Merk echt dat ik een er echt een heel stuk op explosiviteit, kracht en conditie vooruit ben gegaan.
    Voel me momenteel ook echt top fit. Denk dat ik nog nooit zo fit ben geweest en het voelt echt top!
    Na de training pak ik er ook een kilometer hoog tempo joggen achteraan, dat ik het ongeveer binnen 3 min loop.

5. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.017
    Die stof DMAA..zit dat hierin?
    http://www.sciteconline.com/language/en/product.php?ver=1&name=scitec_100_whey_protein_pro_ls
    Wel knap kut anders

Dat is ook weer zo idd.

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer ga je eens leren zelf dingen een beetje te onderzoeken?
    Later, als je ergens op de werkvloer loopt kan je ook niet alles navragen en voorgekauwd krijgen en zal er een beetje zelfstandigheid verwacht worden.

Maargoed, om je opweg te helpen.
    De wiki pagina van DMAA: http://en.wikipedia.org/wiki/1,3-dimethylamylamine
    DMAA staat ook bekend als dimethylamylamine, methylhexanamine of geranamine.
    Als je kijkt bij de ingredienten van die Whey, zie je dat die stoffen daar niet in voorkomen.

DMAA word voornamelijk in pre-workouts gebruikt.
    Ik hoorde laatst iemand in de gym zeggen dat Jack3d de stof al ruim een half jaar geleden uit haar product heeft gehaald.
    Maar als ik kijk op B&F verkoopt deze ook geen JAck3d meer.

Maargoed, zelf ben ik niet zo panisch over de stof.
    Zoals op de wiki site te lezen is, is het onderzoek gestart doordat er 2 militairen bij een oefening inelkaar gezakt zijn welke toevallig deze stof in hun bloed had zitten.
    Dit is weer gewoon zo'n vaag verhaal waar ik igg nog geen concrete bewijzen van gezien of gelezen heb.

Grappig trouwens dat in de zogenaamd zwaarste preworkout de stof niet inzint!
    http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/no-supplementen/bpi-sports/1-m-r-/

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    18.017
    Thanks. Zag al idd dat die ingredienten niet in die whey voorkomen, maar alle ingredienten hoeven toch niet op de site te staan? Misschien weet iemand met meer ervaring op het gebied van supplementen e.d. wel hele andere shit.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ze moeten alles wat erin zit op het label melden bij wet.

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Klopt, maar de supps zelf hoeven nergens aan te voldoen. Er bestaan geen wetten voor. Nu word dan toevallig DMAA eruit gehaald, maar voor derest zijn er geen eisen.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn heel veel stoffen die verboden zijn en er dus niet inmogen.

Daarnaast maak het niet uit wat ze erin stoppen, het moet op het label staan.
    Je moet alleen opletten dat veel stoffen 20 verschillende namen hebben.
    Feitelijk zijn het vaak dezelfde stoffen met een enkele molecuul die verschilt waardoor ze het een andere naam kunnen geven.

Zo kan de stof 1,3 dimethylamylamine, ookwel bekend als DMAA, de namen dimethylamylamine, methylhexanamine of geranamine gebruiken.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Alsof je dat nodig hebt :+

Laten we eerlijk wezen, als je echt je best doet haal je 85% uit je voeding, de rest bestaat uit wat extra eiwitten in de vorm van Whey of caseine (puur voor het gemak) of wat carbs tijdens je workout, ook voor het gemak.

Of heb jij een supplement waar jij echt niet zonder kan?

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ultimate mass muscle gainer xxl, zonder groei ik niet :mad:

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het wel heerlijk als ik voor een training wat beta genomen heb zodat ik die lekkere tinteling door m'n lichaam heb.
    En dat opgefokte gevoel van een PWO train ik ook lekker op, maar echt nodig is het niet nee.

Moet bijna een andere gym gaan zoeken, de dumbells en multi stations zijn niet zwaar genoeg meer8)

Gister db rows gedaan. Had de 32kg(zwaarste) en daarop kruislings een 10kg dumbell gelegd om op het juiste gewicht te komen.
    Ook met db en shoulder press moeten we het zo doen.

Zwaarste multi station gaat ook tot 96kg en daar heb ik de 20kg schijf bij gehangen om m'n pulldowns te doen.
    Worden ook steeds boos aangekeken omdat we rare oefeningen doen en de spullen niet echt gebruiken zoals het moet en ze bang zijn dat we de boel slopen.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Je zit toch bij One Fitness? Gaan de dumbbells bij jou maar tot 32kg? Hier tot 48..

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee ben in februari naar FFF overgestapt.
    Maar ook bij one gingen ze maar tot 32kg.

Zwaarder wilden ze daar niet doen omdat het op de tweede etage zat, en daarboven woningen en zwaardere gewichten zouden Nog erger doordreunen...

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Oh das wel balen, 32k is niet veel..

17. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Bij mijn sportschool gaan ze maar tot 28 kg...

Voor mij op het moment nog net te veel :p

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    50kg dumbells hier. Deze week maar is weer regelmatig gaan eten en trainen haha :9

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Alex hoezo zou je niet groeien zonder die mass gainer? Als je gewoon die calorieën die die shit bevat eet, dan kom je ook gewoon aan. Volgens mij is het enige "magische" "supplement" wat er bestaat nog steeds AAS. En ik zat daarover laatst mee in m'n achterhoofd, dat het gewoon kut is dat waar je naturel jaren over doet je met een kuur in een een paar maanden bereikt. Maar toen besloot ik dat ik nooit aan die shit moet beginnen, zonder dat ik er optimaal gebruik van kan maken. En dat wil zeggen me perfect aan een bulk voedingsschema houden en 4 a 5 keer in de week hardcore trainen. En dat laatste lukt me ws toch niet. Maar met een strict voedingsschema waar je je aan houdt en 3, misschien nog ooit 4 keer per week trainen kom je volgens mij ook al best ver in een jaar.

20. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Noooh ga je er nog serieus op in? Enige supps die ik gebruik zijn whey.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina