[Algemeen] American Football thread.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Flix, 19 jan 2010.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lol ik was naar dat veld aan het kijken en dacht dat is echt geen game....

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vorige week waren ze ook al Madden 13 aan het spelen

3. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Flix, hate 2 say it maar het gaat niks worden met je phins ben ik bang.. ;-)
    Gelukkig volg je er twee haha.

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    6-10 gaat t denk ik worden.
    Heb wel een heel goed gevoel bij coach philbin. Alleen de switch naar een 4-3 ben ik het niet helemaal mee eens. Je had een top 10 D, if it aint broke, dont fix it!

Was oorspronkelijk philly fan door mcnabb, trotter, Dawkins etc maar toen heb ik even vlak bij Miami gewoond en paar wedstrijden geweest en het feit dat Zach Thomas zo'n beest was, werd ik daar ook fan van.

Anyhow, seizoen is weer begonnen!!
    En ook meteen de giants die klop krijgen, heerlijk!!

5. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ik ben niet echt onder de indruk van Tannehill... Maar ik zag in HK dat die 4rth stringer aardig warm loopt.

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Chill.

Ik begin een beetje moe te worden van voetbal. Zal Ajax en Arsenal wel blijven volgen, maar al die aanstellerij en dat transfergedoe enzo werkt echt op mijn zenuwen.

Ga gewoon wat meer Amerikaanse sporten kijken NBA, NCAA en NFL denk. Zijn er regelmatig wedstrijden op gunstige Nederlandse tijden? Heb overigens alleen totaal geen idee welk team ik ga supporten. Heb voor de Superbowls gekozen voor Packers en Patriots, maar nu een regulier team nog :+

Welke supporten jullie?

Overigens begint de Big Ten Conference komende week ook toch? Daar support ik wel Michigan, vriend van mijn studeert daar nu en ik hopelijk komend jaar ook een half jaar.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tannehill speelt juist erg goed!
    Ben best onder de indruk van m.
    Alleen de supporting cast eromheen is wat minder...
    Tijdens het seizoen zijn er veel wedstrijden op zondag, 19:00 uur en de tweede ronde 22:00 opzich wel gunstig behalve dat het tijdens nossport is.

Michigan is altijd wel een leuk team om te zien, zij hebben altijd super oline mensen.
    Verder is natuurlijk de Michigan-Ohio state rivalery legendarisch.

Ik raad je aan de fieldpass te nemen, kan je nfl wedstrijden kijken wanneer je wilt.
    Is momenteel gratis.

Laatst bewerkt: 6 sep 2012
  8. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb NFL gamepass geinstalleerd, maar nu kan ik alleen maar een preview van 2min per dag bekijken, kan niet subscriben omdat dat niet beschikbaar is.. Kan ik hier nog iets aan doen?

Edit: Inmiddels gevonden via NFL.com! Geen wedstrijden meer downloaden in ieder geval:)

Laatst bewerkt: 6 sep 2012
  9. zwoeger

zwoeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk sinds een jaar of vijf NFL games en ben redelijk verslaafd geraakt.
    Heb het afgelopen seizoen voor het eerst alle games die ik wilde zien kunnen bekijken dankzij een account bij TYT. Natuurlijk me aangemeld voor de free gamepass die voornamelijk een rewind pass zal zijn. Heb een aantal weken geleden gekozen voor de Packers als mijn favorieten for life.
    Kaaskoppen, geschiedenis, fanbase ( enige stadion dat altijd vol zit,zelfs bij 4e pre season game), Lambeau leap enz.
    De finesses van het spel ken ik natuurlijk nog niet want daarvoor moet je ermee opgegroeid zijn of het zelf een flink aantal jaren gespeeld hebben denk ik maar het zit te komen. :)

Kijken of ik hier zo af en toe ook wat zinnigs kan bijdragen.

Laatst bewerkt: 8 sep 2012
  10. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas maar die twee gaan niet samen... }:]

11. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    hehe:) GO BEARS! Hopelijk bijft iedereen dit jaar heel en dan zie ik het positief in dit seizoen!

12. zwoeger

zwoeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe. Ik dacht al ik ruik een beer maar nou loopt er ook nog zomaar één in het zicht. Je moet maar durven om zoiets openbaar te maken. Stelletje gangsters zijn het.

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jullie zijn nu al niet meer heel!

O v/d Bears is er wel een stuk op vooruit gegaan met de komst van Michael Bush en Brandon Marshall, maar de D is toch echt niet meer zoals het geweest is bleek wel weer uit de pre season.

Ik verwacht dat de Texans best ver gaan komen dit jaar, mits Schaub heel gaat blijven.

Superbowl denk ik Texans- Eagles maar Pats- Eagles en Ravens - Eagles zie ik ook nog wel gebeuren.

Hebben er hier trouwens mensen interesse in een XBW fantasy league?
    Ik geloof dat we er deze week nog eentje kunnen starten.

14. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    D is inderdaad minder geworden door meerdere redenen maar is nog steeds goed genoeg. Offensive is er natuurlijk wel fire power bijgekomen dus ik zie het niet zo somber in.

Ik heb wel interesse in een Fantasy League. Liefst wel bij NFL zelf want daar heb ik al twee leagues lopen dus daar kan deze mooi bij. Moeten we wel snel zijn lijkt mij of kan je ook een league starten zonder week 1?

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    League kan je geloof ik tot week 4 starten, maar deze week nog draften zou het mooist zijn ja. Dus als we deze week nog minimaal 4-6 teams kunnen regelen zou dat het mooist zijn ja.
    En ik wil 'm dan wel op nfl.com starten ja!
    Met ons team hebben we nu een 18 team league op yahoo lopen8)
    Is wel erg tof omdat het nu echt op kennis en geluk/sleepers neer komt.
    Vorig jaar heb ik in de 14e ronde Cam Newton gedraft. Toen lachte iedereen me uit:cool:

Dus mensen, even een oproep om mij te PM-en indien je mee wilt doen met de league.
    Ik zal morgen rond 6/7e er wel even een PM uitgooien naar de mensen die regelmatig in deze thread poste om te kijken wie er mee wilt doen.

16. zwoeger

zwoeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eagles zie ik helemaal niet in de SB, hoewel klein kansje als Vick vervangen wordt door Foles. Waarom draagt die Vick trouwens geen fatsoenlijke bescherming? Nu weer die ribs issue. Ben benieuwd of die overbetaalde Aso het een beetje gaat waarmaken in de defense.

17. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    Oke I'm in! Ik hoop dat we op 8 man kunnen komen. Dat is wel een mooi aantal voor een league hier. Ik zit zelf in twee leagues van 12 en dat vind ik wel genoeg. 18 is wel erg veel! Dan heb je op een gegeven moment geen spelers meer over die punten pakken:). Speel je dan QB/RB/RB/WR/WR/FLEX/TE/K/DEF?

Ik zie de Eagles ook niet de SB halen. Al zullen ze het wel beter doen dan vorig jaar maar dat is ook niet zo moeilijk. Ik denk zelf dat het gaat tussen GB, ATL en CHI. En aan de andere kant tussen NE, BAL en HOU. Ik HOOP op een superbowl tussen de Texans en de Bears.

18. zwoeger

zwoeger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blind loyalty heb ik natuurlijk GB maar cold reality ga ik pas na 2 weken gokken. Want gokken blijft het, wie had nu in week 14 2011 die muppet en consorten een kans gegeven?
    Niners wil ik nog niet uitsluiten. Heb Kaepernick in 3 pre season games gezien en het zou me niet verbazen als ie nummer 1 wordt . In de vierde game tegende Chargers zat ie helemaal in de zone.

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat ois de reden dat wanneer de tegenstander de bal vangt bij 4th down (wanneer deze getrapt is) hij op 1 knie gaat zitten?

20. remcorevolver

remcorevolver Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wil evt ook wel mee doen met de fantasy league

Deel Deze Pagina