Ik heb gehoord dat de S3 toch wel een potentiële iPhone-killer kan zijn. Specs zouden beter zijn. Ik denk dat je beter een S3 kan kiezen dan een iPhone 4. Als je de vergelijking zou gaan maken met de iPhone 5, dan verandert de zaak.
True, maar hoop toch stiekem dat de 5 nog wel wat spectaculairder zal zijn dan de tot nu toe gelekte beelden.
Guys, ik heb gister mijn keuze kunnen maken in de hi winkel ben uiteindelijk toch voor de iphone 4s gegaan en heb er op dit moment nog geen spijt van ben er erg blij mee, en vind ios zoals ook al mijn ipad heerlijk weg werken. Ben het met jullie eens dan android want meer te bieden heeft kwa specs enzo maar ik heb toch gewoon voor ios gekozen vanwege de stabiliteit en de apps. En als het echt zo erg wordt heb ik natuurlijk altijd nog android in mijn bereik, ivm oude galaxy s plus Btw, iedereen bedankt voor zijn advies en hulp !!
Echt hé? Vanavond word waarschijnlijk de iPhone 5 aangekondigd dus dan had je de 4s over een paar week voor veel minder kunnen krijgen.