1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

iPhone 4 8gb of Galaxy s3 ??

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door LageTrial, 25 aug 2012.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tussen de 4/4S en de SIII in qua formaat, gulden middenweg dus.
     
  2. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat de S3 toch wel een potentiële iPhone-killer kan zijn. Specs zouden beter zijn. Ik denk dat je beter een S3 kan kiezen dan een iPhone 4. Als je de vergelijking zou gaan maken met de iPhone 5, dan verandert de zaak.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    True, maar hoop toch stiekem dat de 5 nog wel wat spectaculairder zal zijn dan de tot nu toe gelekte beelden.
     
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Guys, ik heb gister mijn keuze kunnen maken in de hi winkel :) ben uiteindelijk toch voor de iphone 4s gegaan :) en heb er op dit moment nog geen spijt van :D ben er erg blij mee, en vind ios zoals ook al mijn ipad heerlijk weg werken. Ben het met jullie eens dan android want meer te bieden heeft kwa specs enzo maar ik heb toch gewoon voor ios gekozen vanwege de stabiliteit en de apps. En als het echt zo erg wordt heb ik natuurlijk altijd nog android in mijn bereik, ivm oude galaxy s plus :D Btw, iedereen bedankt voor zijn advies en hulp !!
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Goeie timing om vandaag een 4s te kopen :+
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Echt hé? 8)
    Vanavond word waarschijnlijk de iPhone 5 aangekondigd dus dan had je de 4s over een paar week voor veel minder kunnen krijgen.
     

Deel Deze Pagina