[XOne] Medal of Honor: Warfighter

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 6 jun 2012.

1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Waarom ziet je teammate er zo raar uit, helemaal omlijnd in het wit. Moet je kijken wanneer hij op het begin van het filmpje van de trap komt, lijkt wel of hij zweeft en helemaal niet in het spel is. Ziet er onrealistisch uit, had het wat realistischer verwacht.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb de game vorige week gespeeld bij EA @ GC en hij is helemaal niet verkeerd. Had verwacht dat de game echt als een BF game aan zou voelen met een andere skin, maar dat is niet het geval. De guns voelen net zo lekker en krachtig aan als BF maar toch weer wat anders. Ik heb die CTF mode gespeeld, waarbij je geen respawns hebt. Niet een mode die ik echt prefereer, aangezien ik echt wel wil kunnen respawnen. Ik ben wel aardig klaar met die war shooters, maar toch is dit eentje waar ik wel naar uit kijk.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ziet er nog steeds uit als een COD/BF hybride met de zwakke punten van beide games

COD in een BF jasje gaat nooit permanent spelers van 1 van beide weglokken. BF spelers willen grote mappen en veel tactische vrijheid en COD spelers willen snelle gevarieerde actie.

Hopen dat in ieder geval de balans beter is dan in de eerste poging

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    En die van eerdere BF games.

Vond Bad Company I nog altijd de beste, misschien een keer weer kopen. Die game had gewoon goede maps imo, alleen een slechte set servers.

Gouden tijden ook beleefd met AntraxXx, al liep ik meer te vloeken dan te juichen om hem.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol zie het juist andersom. Best of both worlds. Gameplay van Cod met de graphics and destructible environment van BF. ::)

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik ook wel jammer v/d game industrie.
    Ze volgen allemaal een trend.

4/5 jaar geleden(geloof ik) was er echt een overkill aan WWII games.
    Toen leek het alsof elke FPS die uit kwam in WWII setting was(CoD,MoH,BIA), toen had ik juisth eel veel zin om met hedendaagse wapens te spelen(godzijdank hadden we toen RBS6), en nu is juist elke game die uitkomt in hedendaagse setting en speelt zich af in Afghanistan, Irak of in de USA zelf omdat ze weer worden aangevallen etc...

Zou mooi zijn als er gewoon een beetje variatie in zou komen. Zo heb ik nu eigenlijk wel zin om weer eens een WWII te spelen alleen ze zijn eigenlijk allemaal out-dated of butt games.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In theorie vind ik dat ook fantastisch klinken , maar vond de balans in de eerste zo waardeloos (killstreaks pasten imho totaal niet bij de krappe mappen en de het spawn systeem was het slechtste wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt). En na de Close quarters DLC ben ik er wel zeker van dat ik in de BF engine gewoon BF wil spelen. Dus met voertuigen, open mappen etc. Ik zeg niet dat CQ slechte DLC is maar het is zoveel eentoniger en tactisch zoveel beperkter dan de open BF gameplay dat het gewoon snel saai word. Ook al zit het nog zo goed in elkaar.

Maar goed, die discussie heb ik met max al meerdere keren gevoerd :+ Hou hem zeker wel in de gaten en als de reviews boven redelijk zijn zal ik hem ook zeker wel halen aangezien het 1 van de 3 grote releases op shooter gebied op de xbox is dit najaar. Maar op basis van de vorige ben ik nog steeds bang dat ik binnen een maand weer terug ga naar BF3

Ook omdat daar tot maart o.i.d nog expansions voor uit gaan komen, snap dat ook niet helemaal van EA. Zij weten toch ook wel dat je MoH daar bepaald geen plezier mee doet

een dikke BF expansion in de tijd van 42 of 43 had me ook wel wat geleken, zou volgens mij fantastisch zijn in de huidige engine. Vind het ook jammer dat BO II naar near-future gaat met al die drones en mobiele turrets en andere gadgets.

Als ik scifi wil spelen ga ik wel voor Halo 4. Had denk ik liever een World at War II gezien van Treyarch

Laatst bewerkt: 21 aug 2012
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Vind het aardig vet moet ik zeggen. :)

Laatst bewerkt: 14 sep 2012
  10. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    been there, seen that, done that.

niks bijzonders dus.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat kun je in wezen van elke gameserie zeggen. :p

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat kun je wel doen, maar dat zou nergens op slaan :+

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Misschien, maar daarom vind ik die opmerking ook wat loos.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Wanneer we nu echt elk jaar een nieuwe military fps krijgen, heb je het na een tijdje wel gezien. Toch blijf ik wel benieuwd naar deze, na wat ik gespeeld heb in Keulen. Ben vooral benieuwd naar de maps. BF staat bekend om zijn grote maps, maar ik zou wat kleinere en compacte maps ook wel tof vinden.

15. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    om wat toelichting te geven.

Ik zie weer het standaard werk.

Binnenplaatsje. Wat domme A.I achter muurtjes. Wat tegenstandertjes op hogere platformpjes.

Deurtje wat gebreached wordt om vervolgens weer in een heli achter het boordkanon plaats te nemen voor een on-rails stuk. (Dat zijn voor mij persoonlijk de stukken waarvan ik altijd weer blij zijn als ze over zijn)

Ik was/ben benieuwd naar deze titel, maar dit level overtuigd mij absoluut niet.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ach tegenwoordig gaat het bij deze shooters alleen maar om de online modes. Campaigns die amper nog 4 uren duren, daar jaag je even doorheen (helaas) en dan is het online time.

17. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Dat is ook weer zo.

Maargoed, ik kon de campaign van deel 1 zeer waarderen met de combi van special forces en Tier1.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Edit:
    My bad dacht dat het wereldwijd was.

Laatst bewerkt: 29 sep 2012
  19. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen de Multiplayer Beta :)