In theorie vind ik dat ook fantastisch klinken , maar vond de balans in de eerste zo waardeloos (killstreaks pasten imho totaal niet bij de krappe mappen en de het spawn systeem was het slechtste wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt). En na de Close quarters DLC ben ik er wel zeker van dat ik in de BF engine gewoon BF wil spelen. Dus met voertuigen, open mappen etc. Ik zeg niet dat CQ slechte DLC is maar het is zoveel eentoniger en tactisch zoveel beperkter dan de open BF gameplay dat het gewoon snel saai word. Ook al zit het nog zo goed in elkaar.
Maar goed, die discussie heb ik met max al meerdere keren gevoerd Hou hem zeker wel in de gaten en als de reviews boven redelijk zijn zal ik hem ook zeker wel halen aangezien het 1 van de 3 grote releases op shooter gebied op de xbox is dit najaar. Maar op basis van de vorige ben ik nog steeds bang dat ik binnen een maand weer terug ga naar BF3
Ook omdat daar tot maart o.i.d nog expansions voor uit gaan komen, snap dat ook niet helemaal van EA. Zij weten toch ook wel dat je MoH daar bepaald geen plezier mee doet
een dikke BF expansion in de tijd van 42 of 43 had me ook wel wat geleken, zou volgens mij fantastisch zijn in de huidige engine. Vind het ook jammer dat BO II naar near-future gaat met al die drones en mobiele turrets en andere gadgets.
Als ik scifi wil spelen ga ik wel voor Halo 4. Had denk ik liever een World at War II gezien van Treyarch
Laatst bewerkt: 21 aug 2012