New Xbox Experience (Dashboard Updates) [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Vegetom, 1 nov 2011.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Niet getest, maar het is flash, en dat zal niet werken op de Xbox.

2. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Advertentie van Xbox Rewards op het dashboard.. die shit is hier niet eens beschikbaar. :')
    Misschien een teken dat het er binnenkort aankomt dan.

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik zag het ook ja!

Wel tof.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Achteraf gezien spijt dat ik de beta heb gekozen, elke keer als ik mijn 360 aanzet moet ik eerst 5minuten naar een update scherm kijken :+

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha echt he! Ik dacht eerst dat mijn xbox de beta niet goed had gedownload. Maar er zijn dus meer mensen met het probleem.

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is toch geen 'probleem' ? :+ Dat krijg je met beta's. Die dingen hebben vaak updates nodig.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij is er nu maar één ding veranderd, dat 't verhaal over points verdienen weer verwijderd is. 8)

8. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Je hebt jezelf ingeschreven voor een BETA. Verwacht dus vaak bug fixes.

Wees maar blij dat je ze krijgt. Want anders gaat men weer klagen over bugs. :emo:

9. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Niet tof "A Special Gift* during your birthday month"

Het is deze maand mijn birthday month. En kan niet participaten omdat Nederland niet eligble is. Dus moet hoe dan ook heel jaar wachten voor ik eindelijk een birthday gift krijgt. :mad:

:+

10. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Op zich nog niet zo heel erg dat er diverse update's komen maar wel heel vervelend dat als je aan het spelen bent meteen van xboxlive word gedonderd en meteen de update moet instaleren :mad:

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Denk elke keer dat ik op PS3 speel met al die updates, schijt bèta inderdaad. :lol:

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Wat verwachtte je dan!? 8) Zijn mensen tegenwoordig vergeten wat een beta betekend? Zeker verwend door al die 'beta's' van games wat eigenlijk gewoon marketingtools waren. Demo's met een andere naam. :p

13. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Het zou niet erg zijn als je niet voor de tweede keer een beveiligings ding zou moeten invoeren over telefoonnummer/email wat een onzin, heb het al eens gedaan waarom nu weer? 8)

Het zou voor een toekomstig dashboard handig zijn als je zelf kon kiezen wat je op je dashboard zou willen hebben staan, en daarnaast al die 'games' reclame als Gold gebruiker uit kon schakelen, dan was het dashboard een stuk aangenamer om te gebruiken ;)

14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zal nooit gebeuren.

Ik wil ook straat alleen maar net gekleede mensen zien en alleen mensen die gewoon beleefd zijn. Maar helaas is dat niet zo dat ik kan kiezen . Die games reclames vind ik juist tof. Je slaat zelf je eigen ruiten in als een gebruiker kon kiezen van wat hij wel en wat hij niet wilt zien .:thumbs:

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Is dat zo? Nou volgens mij is dat jou menig, ik zie geen enkele reden waarom er reclame in het dashboard van een GOLD gebruiker zou moeten zitten, is dit namelijk ook zo op de PS3 en de Wii? Nee, en bij de Xbox betaal je ook nog eens (normaal gesproken) min 40 euro voor online, dus er is geen enkele reden voor die reclame. ;) Daarnaast heeft het voor mij ook geen enkele meerwaarde, dus ik zou het fijn vinden als je het zelf in kon stellen wat je wil zien. Of dat gaat gebeuren, nee zal wel niet maar het zou wel mooi zijn als het wel ging gebeuren.

Zoiets heet ook wel customizen, en is iets van deze tijd dus MS zou er verstandig aan doen om NET als Win8/Win Phone 8 (waar dit dashboard van afgeleid is!) jou de mogelijkheid geven wat jij op je startscherm wil zien. Lijkt mij een logische stap!

Edit: daarnaast wel een beetje een bizarre vergelijking vind je niet mensen met een een dashboard vergelijken... ;) Mensen bepalen hoe ze zich kleden, en MS hoort niet onnodig mensen met reclame te bestoken en te luisteren naar hun gebruikers want hoor wel meer mensen erover dat ze het bizar vinden die 'ongewenste' reclame op het dashboard. Ik weet trouwens niet of je ooit wel eens de VS versie van het dashboard hebt gezien, maar je wil echt niet in de VS wonen want daar is het nog veel erger voor de Xbox gebruikers met die reclame allemaal dingen als Opel, Dr Pepper en andere zinloze niet games gerelateerde onzin is daar te vinden.

Laatst bewerkt: 29 sep 2012
  16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Maar ik kan me niet herinneren dat dat bij de vorige Beta's ook zoveel was...

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De vorige waren geen echte beta's, daar zat je gewoon in een Preview Program, had je dus eigenlijk gewoon vervroegde toegang.. Deze is volgens mij vanaf het begin een beta genoemd.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Meer mensen problemen met XBL? Wilde net een game spelen, en hij vroeg me opeens om in te loggen. Zover ik wist was ik dat al, maar ja. Dan nog maar eens doen. Kleine moeite. :+
    Vraagt ie om mijn wachtwoord etc. Ach, geen probleem. Misschien weer voor extra beveiliging ofzo.
    Uiteindelijk krijg ik een error.
    Misschien ligt het aan de game? Dus ik terug naar het dashboard om daar even in te loggen. Ziet ie mijn profiel helemaal niet meer staan. Kijk ik op mijn storage device zegt ie dat het profiel corrupt is. Kut.
    Dan maar downloaden.
    Ehm

edit: Er zijn zo te zien Service Alerts, maar die horen niks te maken te hebben met mijn problemen.

Laatst bewerkt: 6 okt 2012
  19. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Ongeveer het zelfde probleem hier. Tijdens mijn Dragons dogma wordt ik ook uit live geknalt met de zelfde melding. Erg irritant!:mad: ligt het aan de beta?

Probeer net weer op live te gaan, krijg ik de melding: Bepaalde stukken kunnen niet weer geven worden. :banghead: Was ik maar bij de oude versie van de dashboard gebleven...

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

Laatst bewerkt: 6 okt 2012
  20. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ah dat was het dus, gister kwam een vriend hier gamen en kreeg de ene foutmelding na de ander. Profiel kon ook niet opnieuw gedownload worden dus hij schrok zich de pleuris. Maar opeens deed ie het weer gelukkig.

Deel Deze Pagina