Is dat zo? Nou volgens mij is dat jou menig, ik zie geen enkele reden waarom er reclame in het dashboard van een GOLD gebruiker zou moeten zitten, is dit namelijk ook zo op de PS3 en de Wii? Nee, en bij de Xbox betaal je ook nog eens (normaal gesproken) min 40 euro voor online, dus er is geen enkele reden voor die reclame. Daarnaast heeft het voor mij ook geen enkele meerwaarde, dus ik zou het fijn vinden als je het zelf in kon stellen wat je wil zien. Of dat gaat gebeuren, nee zal wel niet maar het zou wel mooi zijn als het wel ging gebeuren.
Zoiets heet ook wel customizen, en is iets van deze tijd dus MS zou er verstandig aan doen om NET als Win8/Win Phone 8 (waar dit dashboard van afgeleid is!) jou de mogelijkheid geven wat jij op je startscherm wil zien. Lijkt mij een logische stap!
Edit: daarnaast wel een beetje een bizarre vergelijking vind je niet mensen met een een dashboard vergelijken... Mensen bepalen hoe ze zich kleden, en MS hoort niet onnodig mensen met reclame te bestoken en te luisteren naar hun gebruikers want hoor wel meer mensen erover dat ze het bizar vinden die 'ongewenste' reclame op het dashboard. Ik weet trouwens niet of je ooit wel eens de VS versie van het dashboard hebt gezien, maar je wil echt niet in de VS wonen want daar is het nog veel erger voor de Xbox gebruikers met die reclame allemaal dingen als Opel, Dr Pepper en andere zinloze niet games gerelateerde onzin is daar te vinden.
Laatst bewerkt: 29 sep 2012