Nou ik ben net thuis, heb 4 dagen op Firstlook gewerkt. Donderdag en vrijdag de boel helpen opbouwen, en het weekend ben ik vooral te vinden geweest op de Hitman stand. Ik zal een paar van jullie vast wel gezien hebben, Kijk-Online heb ik iig nog een kaartje van ja Interviews met Wiebe en / of die Hitman dev wil ik zeker nog wel zien ja, laat maar weten als er wat online staat!
Jammer dat er zoveel negatieve berichten over zijn, maar je moet ook niet gaan zeiken dat je te lang staat te wachten. Komop, het is een gamebeurs. Firstlook wordt elk jaar groter, het begon met max. 2500 man in de Convention Factory in Amsterdam en ondertussen verkopen we makkelijk 2x de grootste hal in de Jaarbeurs uit (+7000 mensen). Je moet eens naar de E3 of Gamescom gaan joh, kan je blij zijn als je 1 game per dag te spelen krijgt.
En dat over Halo met die loting, daar heb ik verder niks van meegekregen maar dat kan je puur bij Microsoft zelf leggen, die doen de organisatie van hun eigen stand. Het klinkt inderdaad niet al te handig, als je 2 uur staat te wachten wil je ook wel waar voor je tijd natuurlijk.
Maar wie is er allemaal Hitman wezen spelen en heb ik (onbewust) gespot?
Laatst bewerkt: 8 okt 2012