1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Firstlook 2012

Discussie in 'Algemeen' gestart door Divimus, 17 aug 2012.

  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Licht, maar degelijk en ik heb in de gauwigheid niet gelet op vingervlekken. Ik ben wel van mening dat zo'n gamepad bij iedere game van toevoeging kan zijn.
     
  2. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    ook grappig dat ie soms als tablet, soms als controller, zowel horizontaal als verticaal gebruikt werd.
     
  3. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb me prima vermaakt, maar zou er zelf niet zo snel heen gaan. Overal stonden enorme rijen en weinig zin om lang in de rij te staan om dan even 10 min te kunnen spelen. Toch wel cool dat dit soort evenement worden georganiseerd en er kwamen ook bizar veel mensen op af, beide dagen 6000+.
     
  4. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ik ben er 2 dagen als pers geweest en heb veel plezier gehad. Nadeel is wel dat je als pers in de normale rij moet gaan staan. Maar goed. Ik heb Tomb Raider, Assassin's Creed 3 en South Park: The Stick of Truth in het theater gezien. Alle 3 de game stonden al op mijn lijstje om te kopen en daar staan ze nog steeds. Black Ops 2 multiplayer gespeeld en die was ook weer vanouds goed. Lost Planet 3 gespeeld alleen die hakkelde als de malle. Bij Nintendo geweest voor de Wii U en voor de 3DS games Luigi Mansion 2 en Paper Mario 3DS. Dit is eigenlijk wat ik gedaan heb maar was ook heel druk met pr werk voor de site en dergelijke.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2012
  5. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    welke site?
     
  6. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Wacht even, heb ik één van jullie gezien in het station bij Charlie's Wok? :D
    Ik zat samen met mijn vrienden/collega's te bikken.
     
  8. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    We waren er met z'n vieren:) Ook gegeten bij Charlie's wok;)
     
  9. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Aha, dan stonden we achter jullie bij de ingang. Jullie hadden shirts aan toch?
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Nee volgens mij waren ze naakt
     
  11. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Vond het ook best wel een tegenvaller.....ging er ook al wel vanuit. Was met 2 vrienden heen onder het motto Ff kijke een dagje uit. Prima vermaakt maar had stiekem toch meer verwacht.
     
  12. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ja wij hadden inderdaad shirts aan van onze site.
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Om even wat over jullie domein kwijt te kunnen. Wat een slechte benaming voor een game website. Dat is hetzelfde als drieprullenbakken.nl en dat je op een site komt met geitensokken. Is misschien iets waar jullie mee kunnen. Ik verwacht dat ik tv kan kijken online.... Daarnaast, leuke Word Press theme. :)

    Hoe heette firstlook altijd eerder? Ben de benaming ff kwijt. Ik weet nog wel dat ik vol enthousiasme PGR3 ging spelen in Utrecht _O_ Fuck wat was dat een toffe tijd.
     
  14. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    PU gameplay.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Waren de HCC dagen toch? Daar ging ik met mijn pa altijd heen.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kijk-online?
    Denk niet gelijk aan games dan.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Chill man, dan zaten jullie direct naast ons. Wij van zijn 3nter :D, was goed te doen he Charlie's Wok ? :thumbs:
     
  18. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nou ik ben net thuis, heb 4 dagen op Firstlook gewerkt. Donderdag en vrijdag de boel helpen opbouwen, en het weekend ben ik vooral te vinden geweest op de Hitman stand. Ik zal een paar van jullie vast wel gezien hebben, Kijk-Online heb ik iig nog een kaartje van ja :D Interviews met Wiebe en / of die Hitman dev wil ik zeker nog wel zien ja, laat maar weten als er wat online staat! :)

    Jammer dat er zoveel negatieve berichten over zijn, maar je moet ook niet gaan zeiken dat je te lang staat te wachten. Komop, het is een gamebeurs. Firstlook wordt elk jaar groter, het begon met max. 2500 man in de Convention Factory in Amsterdam en ondertussen verkopen we makkelijk 2x de grootste hal in de Jaarbeurs uit (+7000 mensen). Je moet eens naar de E3 of Gamescom gaan joh, kan je blij zijn als je 1 game per dag te spelen krijgt.

    En dat over Halo met die loting, daar heb ik verder niks van meegekregen maar dat kan je puur bij Microsoft zelf leggen, die doen de organisatie van hun eigen stand. Het klinkt inderdaad niet al te handig, als je 2 uur staat te wachten wil je ook wel waar voor je tijd natuurlijk.

    Maar wie is er allemaal Hitman wezen spelen en heb ik (onbewust) gespot? :cool:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2012
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die wachtrijen is met elk jaar erger geworden. Ik weet nog het een andere naam had, die ik even ben vergeten, toen waren het hooguit misschien 10 mensen die voor je stonden en dan kon jij een bepaalde game testen. Het is nu echt anders geworden.

    Toen ik jaren geleden voor het eerst erachter kwam in Leipzig tijdens Games Convention (voordat het Gamescom werd) hoe chill het was om pers te zijn en het businesscenter in te kunnen, heb ik nooit meer als normale bezoeker naar die events willen gaan. Ik zag die rij afgelopen zaterdag van buiten helemaal tot de ingang van de zaal....niet normaal meer. NO WAY dat ik daar zou gaan staan meer, dat vind ik het echt totaal niet waard als je ziet wat je daar binnen krijgt te spelen/zien.

    En het mag eigenlijk niet, i know...maar dit hele event was nog niet eens een hal van de GC. Het is dat Microsoft niet bij de GC was, anders had Firstlook eigenlijk geen enkele primeur gehad. Afgezien van de Wii U of course.
     
  20. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Wat is dat nou voor een redenatie man :emo: We hadden gewoon twee grote klappers staan die nog op geen enkele andere consumentenbeurs te spelen waren. Punt. Dan kan je het nog zo raar omvormen zodat het lijkt alsof we niks hebben, maar die waren er gewoon. :) En ja, de eerste mogelijkheid om in Nederland Halo 4 en de WiiU te proberen trekt mensen.
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2012

Deel Deze Pagina