De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wie anders?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Gast, weet ik veel. Noem een willekeurige Nederlandse verdediger.
    Kongolo voor mijn part. Mathijssen en Heitinga zijn ook weer fit toch?
    Of Viergever, Nuytinck, whatever.

Maarja als Stefan weer fit is hebben we verdedigers zat.

Laatst bewerkt: 8 okt 2012
  3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vind het ook vreselijk dat een Douglas in het Nederlands Elftal kan spelen. Is gewoon geen Nederlander, klaar (blij dat Seh er niet meer is).

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hij spreekt niet eens Nederlands :emo:

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, hoort ook niet. Maar bijvoorbeeld een Bruno Martins Indi is ook geboren in Portugal, maar eigenlijk van Guinee-Bissause afkomst. Is dat dan wel weer een Nederlander of..?

Mathijssen vind ik niet beter dan Douglas, en het zou echt een schande zijn als hij mee zou gaan naar Brazilië IMO. Nuytinck en Viergever zou je kunnen proberen.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Een Nederlander.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb liever een buitenlandse Douglas dan een Nederlandse Mathijssen.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik niet.

En serieus, zo goed is hij niet eens? Qua aanstormend talent hebben we genoeg verdedigers. Die gast van Chelsea bij Vitesse is ook wel wat voor de toekomst.

Ik vind gewoon dat gedoe met geneutraliseerde spelers in nationale elftallen zulke bullshit. Straks worden we het volgende Belgïe met Camargo etc. Ik ben er trots op dat het voetbalelftal van NL geen bijeengeraapt zootje is. Straks krijgen we tafeltennis praktijken waarin ik Chinezen moet gaan aanmoedigen omdat ze een oranje polo dragen.

Die Douglas zag gewoon in dat hij met een EU paspoort meer kans had op een transfer naar Engeland of Spanje. Maar het is gewoon een pestventje waar je totaal niks aan hebt. Omdat hij zelf al snel doorhad dat hij veels te matig is voor de Selecao wil hij dan maar in Oranje. Oprotten.

Dat je zelf gaat vergelijken met BMI is echt waanzinnig :lol:. Die kerel is volgens mij als baby al naar NL verhuist :lol:. Hou toch op.

9. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    ...

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.734
    Wou het net posten. Het begint steeds hilarischer te worden. :emo:

11. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft wel een Nederlandse vrouw en een kind dat hier gewoon naar school gaat. Tuurlijk: hij maakt nu meer kans op een transfer naar Engeland of iets dergelijks.
    Maar mijns inziens is hij beter dan BMI/Viergever/Mathijsen/De Vrij...

Dus... Bash on :+!

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kalas bedoel je? Inderdaad een goede verdediger, zeker voor de toekomst. Jammer dat het een Tsjech is.. dus die wil je ook niet, toch? :+

En Douglas is natuurlijk genationaliseerd omdat hij een Nederlandse vrouw en kind heeft. Dat hij hier wel in het nationale elftal kan spelen, zal het inderdaad niet moeilijker hebben gemaakt, integendeel. Dat kan ik begrijpen. Maar om direct zo over hem te gaan oordelen vind ik 'waanzinnig'.

Hij speelde best goed, vond ik. Aaaaaaaand it's gone. :D

Eens.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Nee van Aanholt natuurlijk...

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Oh, bij talent van Chelsea dacht ik eigenlijk alleen aan Kalas. Niet aan die faalhazen Van Aanholt en Kakuta in ieder geval. :lol:

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    BMI is beter dan Douglas man

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    De Vrij ook.

Ik snap serieus niet wat jullie zien in Douglas. Maakt elke wedstrijd fouten.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Toevallig, ik hoor alleen twee Feyenoorder-supporters die de Feyenoorders BMI en De Vrij beter vinden dan Douglas.

Ik wil ze alledrie wel eens in Oranje zien. Maar ik vind dat snelle oordelen over Douglas gewoon triest.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Snelle oordelen? Die man loopt toch al jaren bij Twente?

En volgens mij snap je de troll meme niet echt. Wie trolt er dan?

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jingga door te zeggen dat BMI beter is neem ik aan.

Vind het op het moment gewoon een logische keuze om hem te selecteren. al denk ik dat BMI en Viergever wat meer perspectief in de toekomst hebben

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Sorry, met snelle oordelen bedoelde ik het oordelen op grond van.. niks? Lekker is dat.

Je overdrijft gruwelijk hard met Douglas, over hoe slecht hij is. Als je zelfs gaat roepen dat opa Mathijssen en jongeling Kongolo beter zijn, is het wel heel erg gesteld. Mathijssen kan de Eredivisie niet eens meer bijbenen en Kongolo heeft dit weekend wel laten zien dat hij nog te jong en onervaren is met z'n twee beginnersovertredingen.

Daarnaast roep je meteen dat:
    - Douglas alleen genationaliseerd is zodat hij eerder een transfer naar het buitenland krijgt en eerder in Oranje kan komen dan in de Selecao.
    - Het een pestventje is waar je niets aan hebt.

Is gewoon simpel. Dom.

En over die troll; was van dat 'wel toevallig, twee Feyenoorders die dat zeggen over hun eigen spelers.'

Deel Deze Pagina