Fotografie [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Remco, 12 mrt 2012.

1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    Kan ik de 16GB overkopen? Of heb je die toch nodig?

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij lees je mijn bericht verkeerd. Ik had de 16GB moeten krijgen, maar ik kreeg de 128GB\o/

3. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Oeps iets te vlug gelezen. Maar wat awesome gast! Daar kan je wel even mee vooruit!

4. JeePee

JeePee Guest

Sebastien Loeb

5. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend vroeg of ik 2 foto's van hem kon bij poetsen.
    Vind het zelf wel 2 lekkere herfstplaten.

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
  7. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Wat vinden jullie ervan? Belichting/pose/blik. Interessant?

Gewoon eerlijk, maar opbouwende reacties aub. Ook van leken (misschien wel juist van leken!)

8. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Oke hier commentaar van een leek dan:

De eerste foto vind ik iets te licht. Daar lijkt hij te wit, en dan mist hij z'n Aziatische uitstraling.
    Z'n blik vind ik een beetje mellow, weet niet of dat de bedoeling is, of dat misschien gewoon zijn gezicht is, maar het lijkt net alsof hij een beetje stoned is oid. Komt vooral omdat hij z'n oogleden een beetje laat hangen.

Verder wel tof licht, en vind het vet hoe het achterop zn pet valt. Maar wat lastig is, is dat dat randje aan de voorkant van z'n pet een beetje focus weg neemt voor mij. Omdat daar het licht op valt en dat net boven zijn gezicht. Maar heb geen idee hoe je dat zonder photoshop donkerder kan krijgen en zijn gezicht nog steeds belicht.

Hope that helps :)

9. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de eerste het fijnst. Fijnst belicht en meest interessante pose/compositie. Twee en drie zijn een beetje standaard :)

10. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik kan me er goed in vinden dat hij mellow kijkt idd, en stoned. Hij is ook een beetje een slome af en toe :p

Wat betreft het randje op de pet, goed punt! Vind het zelf wel meevallen, eens kijken of ik er wat mee kan :) bedankt.

Thanks, alleen wat versta je onder standaard?

11. JeePee

JeePee Guest

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Gooien jullie nou bij elke foto die je maakt het we.capture logo op de foto? Ook persoonlijke foto's? Of is dit voor de website?

Gewoon uit interesse.

13. JeePee

JeePee Guest

De laatste twee komen met een hoop andere binnenkort in een facebook album en ik gebruik het logootje dan vooral als uithangbord ipv als copyright. Foto's op de site zelf hebben geen logo :)

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Het lijkt net een photosoep :9

15. JeePee

JeePee Guest

Wat lijkt er geshopped dan? Dat campertje erin geplakt ofzo? :p

M'n eerste rallyfoto op lager dan f/5.6 :+

Sebastien Loeb

Tevens m'n eerste foto waarbij m'n focus wel spot on is op een rallyauto die met 150+km/h op me af komt rijden. D800 + 24-70 _O_

16. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Ja gewoon, weet niet precies hoe ik dat moet zeggen. Laat ik het anders zeggen: de eerste vind ik cool :)

Nee 2 en 3 zijn wat saai qua licht vind ik. Als je dan zo je licht gebruikt, dan zou ik het iets extremer doen :)

17. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat lijken wel schilderijen joh.

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Bas wees me er net even op. Want ik zag het pas later, ik sta weer in de hotshots bij Tweakers.net

Met een portret zelfs! Wohoo

19. JeePee

JeePee Guest

Nice! Goed bezig.

Over portretten gesproken, was hier wel blij mee.
    De beste man had net twee wijngaarden omgeploegd, een hoogspanningsmast omver gereden, twee volledige dorpen een paar uur van stroom ontzien en op een haar na een groep van ongeveer 20 man gemist met zijn auto. De hele wereld keek mee en hij weet op dit moment dat hij weer de hele autosport media over zich heen krijgt.

Petter Solberg

20. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    Dat vind ik altijd zo'n gezeik he. Dat is toch de schuld van de hele sport zelf? Het risico is er altijd dat je dan iets kapot maakt of iemand verwondt.

Eigen domme schuld van de bond en de bezoekers.

Bij honkbal wordt een sporter ook niet aangeklaagd omdat iemand uit het publiek een bal op z'n neus krijgt.

Of; beter organiseren. Of; niet zeiken. Vind ik dan.

Deel Deze Pagina