De ene zegt dat de prijs zal zakken als er in een IF kort en de ander zegt dat ie zal stijgen, wel is het zo dat een bij een IF speler de normale versie een week niet meer in de packs zit, dat was bij Pepe vorige week het geval, hij was 38k dus ik verkocht omdat ik dacht dat ie zal dalen, check ik zn prijs 2 dagen lager, is ie opeens 50k
Nice team man, alleen achterin ben je denk ik wel een beetje kwetsbaar in de lucht, al je verdedigers zijn kunnen niet echt goed springen, en omdat je cdm ook niet zo sterk is in de lucht kan je nog wel is in de problemen komen bij corners, vooral tegen goede serie A teams die spelers als Chielinni en Cacares etc achterin hebben met allemaal 90+ jumping. Als ik jou was zou ik Luiz of Mbia ( welke slechter is ) vervangen door vermaelen ( 95 jumping ) en op het middenveld Fellaini gooien of Yaya (allebij goed in de lucht) als je daar geld voor hebt, word je team een stuk sterker in standaard situatie's
Falcao valt tegen? Hij is een f*cking monster man. Je moet wel weten hoe je met hem moet spelen, alleen maar sprinten en op het schietknopje drukken gaat niet werken net zoals al die pacewhores, acties moet je maken met andere spelers en het afmaken doet hij wel, die man is gewoon de ideale spits, afmaken met links of rechts geen probleem ( 5 star weak foot ) en koppen kan ie als de beste met zn 93 jumping en 95 heading
Klik om te vergroten...