1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 13 Ultimate Team [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
    Heb nu 55k, iemand een idee voor een team met het liefst elia en een briljante speler (vrije trappen, passen, long shots e.d.) zoals van der vaart?

Sorry voor dubbelpost!

Laatst bewerkt: 9 okt 2012
  2. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    persoonlijk speel ik met een 4-3-3 systeem met een nederlands/eredivisie team met babel in spits en mertens en narsingh aan de zijkanten. moet zeggen speelt heerlijk die combinatie.

MIjn team.
    tips iemand als goede LB ? van nederlandse/eredivsie team? en niet al te duur in coins.

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#dVQKvppOkwz:360

3. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dijks bevalt me goed! Zeer sterk!

4. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dan speel je toch met VDV en Elia met een Bundesliga team? Andere aanraders zijn Huntelaar, Farfan, Gotze (dan zou je al een gruwelijke voorhoede moeten hebben), Gustavo, Badstuber, Alaba, Vieirinha en die zijn allemaal voor op of onder de 5k per stuk te krijgen.

6. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    misshien een stomme vraag maar zit het CampNou stadion er niet in?

7. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denken jullie wat er met Ibra gaat gebeuren als hij een IF krijgt, zal de prijs van z'n normale kaart (350k) dan erg gaan zakken? Of zal dat wel meevallen en hem nu gewoon halen

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zodra er een IF komt zal de prijs 100k gaan zakken verwacht ik (er komen natuurlijk ook meer Ibra's op de markt de komende weken).

9. brambino12

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is juist mijn probleem, dat heb ik nu.. weet alleen niet hoe alaba speelt..

10. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja indd, dan wacht ik ff tot er een IF van 'm komt! Hopelijk morgen, want hij was weer aardig in vorm van t weekend :D

11. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb inmiddels ruim 60 wedstrijden met Alaba gespeeld. Hij staat nog steeds op 0 goals, maar is wel ongelooflijk snel, 2-benig, kan redelijk verdedigen en kopt boven verwachting voor zo'n ukkepuk. Kortom, de beste LB van de Bundesliga.

Echter het ligt ook aan je speelstijl, ik speel zelf 4231, met Huntelaar als echte killer voorin en Gotze, Reus en Muller daarachter die lekker snel zijn, tweebenig en goed kunnen schieten. Op het middenveld is Gustavo een blok spier met snelheid en ben ik nog aan het sparen voor Schweinsteiger.

Verdedigend heb ik gewoon een centraal duo van Badstuber en Boateng. En de beide backs hebben 80+ pace en mogen de bal bij de aanval inleveren.

Works like a charm.

12. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Pff, wat een gezeik met die beveiligings vraag, ik heb hem dus verkeerd ingevoerd op school, en moest hem hier thuis een reset doen.
    Alleen nu moet ik elke keer dat ik ultimate team opstart een vraag + antwoord opgeven :emo:
    edit*
    Trouwens een glitch, als je van speler wisselt met een vrijetrap of penalty hebben ze bij alles 99.

13. brambino12

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet geen team meer te maken dat echt super is voor mij.. altijd snelle flank en goede passing maar dat is moeilijk te combineren, eredivisie silvers is dat wat?

14. thanick

thanick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben van plan een nieuw team te maken... (ong 600K coins)
    Zit alleen heel erg te twijfelen over mn formatie.
    Met welke formatie spelen jullie en waarom?
    (Maak t liefst een BBVA team)

15. mitchdylan

mitchdylan Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    dikke lol vandaag. Had te horen gekregen hier dat ik beter niet in pakjes kan investeren en heb dat advies gebruikt. Echter kreeg ik bij het completen van season 1 een gratis pakje. Dit was mijn tweede pakje die ik openmaakte en daar zat een zwart kaartje in van reus. Meteen verkocht voor 85.000 en van persie gehaald. Nu is mijn team compleet

16. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    De ene zegt dat de prijs zal zakken als er in een IF kort en de ander zegt dat ie zal stijgen, wel is het zo dat een bij een IF speler de normale versie een week niet meer in de packs zit, dat was bij Pepe vorige week het geval, hij was 38k dus ik verkocht omdat ik dacht dat ie zal dalen, check ik zn prijs 2 dagen lager, is ie opeens 50k

Nice team man, alleen achterin ben je denk ik wel een beetje kwetsbaar in de lucht, al je verdedigers zijn kunnen niet echt goed springen, en omdat je cdm ook niet zo sterk is in de lucht kan je nog wel is in de problemen komen bij corners, vooral tegen goede serie A teams die spelers als Chielinni en Cacares etc achterin hebben met allemaal 90+ jumping. Als ik jou was zou ik Luiz of Mbia ( welke slechter is ) vervangen door vermaelen ( 95 jumping ) en op het middenveld Fellaini gooien of Yaya (allebij goed in de lucht) als je daar geld voor hebt, word je team een stuk sterker in standaard situatie's

Falcao valt tegen? Hij is een f*cking monster man. Je moet wel weten hoe je met hem moet spelen, alleen maar sprinten en op het schietknopje drukken gaat niet werken net zoals al die pacewhores, acties moet je maken met andere spelers en het afmaken doet hij wel, die man is gewoon de ideale spits, afmaken met links of rechts geen probleem ( 5 star weak foot ) en koppen kan ie als de beste met zn 93 jumping en 95 heading _O_

17. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Jup je moet weten hoe. moet wel acties maken en toevoer geven. Zelf niks voor niks navas op rechtsmidden en falcao op linkerspits. Lekker koppen en lage viorzetten er in tikken.

18. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik hoop dat je bedoelt; niet* voor niks, want het klinkt positief haha ;)

19. nielzqqq

nielzqqq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je me toch is gaan uitleggen hoe je alles kopt, want in fifa 13 is koppen echt drama bij mij, terwijl in fifa 12 alles ermee invloog. Zelfs met die header stats van hem lukt het zelden, terwijl kleine pacewhoretjes van 167cm en 59 heading stats ze er wel tegen me inkoppen:emo:

20. Robinxb360

Robinxb360 Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    In een 1 spitsen systeem valt Falcao gewoon tegen, had dat ook. Merkte wel dat hij goed kon afmaken en geweldig koppen. Probleem is echter dat je in bijvoorbeeld 433 ook snelheid nodig hebt als spits..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina