Dan ga je PES spelen. Dit is echt niet het eerste spel wat flopt bij release. Als ik telkens over moest gaan naar een ander spel omdat de game bij release kut is dan waren er nu geen spellen meer over.
Example, CoD BO zoog in het begin met disconnects en server search, dan ga ik ook niet na Medal of honor?
Toen SWTOR uitkwam en die zoog ging ik ook niet naar runescape, of bij echt elke expansie van WoW met te drukke servers of disconnect of raids die compleet buggen.
Games waar je ineens save games kwijt bent, of net als bij Alien vs Predator waar 90% van de mensen de rank ineens weer 1 was. etc etc etc
Elk spel of althans 70% van alle spellen zijn bagger of kut bij release. Deal with it of stop met gamen.
En ga geen bs geven dat dat spel wel goed was of die beter was etc, boeid me geen flikker. Gaat mij erom dat hier alleen maar gemauwt word dat mensen liever PES gaan of willen doen. Nou ga dat dan doen en stop met whine? Zelfde als met SWTOR op facebook, bij elke post die ze plaatsen zijn er altijd van die naabs die zeggen dat het zuigt. zeg dan gewoon niks en ga een andere game doen.
Laatst bewerkt: 10 okt 2012